שתף קטע נבחר

מה הטוק שלך?

מרגישים שאתם חייבים לנקות כל הזמן? מפחדים לדרוך על הקווים ברחוב? תמיד בטוחים ששכחתם את המזגן דולק או לא כיביתם את האש בכיריים? הכירו קומדיה אובססיבית במיוחד בשבילכם

אין אדם שלא סובל מניואנסים קלים של הפרעות טורדניות אובססיביות, או מכיר אחד כזה. לרוב, מדובר בתופעה שאנשים ממעטים לדבר עליה בפרהסיה ואלה שכן- מקפידים לציין את נוכחותה בסוג של הומור. אחרי הכול, כאמור, רובינו סובלים ממנה ברמה כזו או אחרת ורוצים לוודא שאנחנו לא לבד.

 

אז לא, אנחנו לגמרי לא לבד ויותר מזה. כעת, בפעם הראשונה מגיעה לישראל, "טוק טוק" אחת הקומדיות המצליחות בעולם. הקומדיה שלא מתביישת לגעת בנושא ולהראות לכולנו איך נראות המחשבות שעוברות לנו בראש, בעיבוד הישראלי מככבים: איציק כהן, גיא לואל, דנה סמו, יובל סגל, יפית אסולין ומיכל זיס.

 

 

משמעות המילה TOC בצרפתית וספרדית, היא הפרעה טורדנית כפייתית, והיא זו שנתנה השראה למחזאי הצרפתי לורן באפי שכתב את ההצגה TOC TOC שרצה על הבמות מאז שנת 2005 ואף זכתה לעיבוד מצליח בנטפליקס. מדובר בקומדיה אובססיבית מצחיקה עד דמעות שהפכה מהר מאוד לקאלט ברחבי העולם. במשך השנים עלתה ההצגה במעל 30 מדינות, ביניהן ספרד, ארגנטינה, מקסיקו, פרו, פורטוגל, ברזיל, אורוגוואי, איטליה, יפן ועוד. כולם מבינים ומתחברים לנושא שמרוב הוא מטריד, הוא פשוט קורע מצחוק.



  (צילום: רונן אקרמן)
(צילום: רונן אקרמן)

ב"טוק טוק" אנחנו מקבלים הצצה מרתקת לדמויות שנפגשות בחדר המתנה של פסיכיאטר מפורסם, הידוע ביכולותיו לסייע למטופליו ולפתור את בעיותיהם. הפסיכיאטר מאחר להגיע וכל אחת מהדמויות עוברת התמודדות לא פשוטה בזמן ההמתנה. בעקבות ההתמודדות הזאת, נוצרות סיטואציות מצחיקות ומרגשות המעניקות לצופה את האפשרות להתבונן גם לתוך עצמו.

  (צילום: יוסי צבקר)
(צילום: יוסי צבקר)
 

המחזה תורגם לעברית על ידי מיכאל צ'רני. את ההצגה ביים אודי גוטשלק: "אני מאוד מתחבר לפוקוס המיוחד שההצגה הזאת מכוונת לאנשים שחווים הפרעות כפייתיות טורדניות. הם מאוד מזדהים אחד עם השני ולאט לאט הם מתחברים בחדר ההמתנה הזה וקורים דברים. הם עוברים תהליך. זה משהו מאוד דרמטי עם הרבה כאב אמיתי, אבל ההתנגשויות ביניהם יוצרות סיטואציות קומיות מבריקות. זו קומדיה מטורפת ובצדק היא מצליחה מאוד בעולם. אני מאוד גאה בקאסט שלי, הוא מבריק, הוא מורכב משחקנים דרמטיים מעולים אבל גם כאלה שמנוסים בקומדיה ויודעים מה זה טיימינג קומי. הם לא יורדים מהבמה שעה וחצי". אתם בטח כבר מצליחים לדמיין בדיוק מה קורה בחדר ההמתנה הזה, כן? ועדיין כלום לא יכין אתכם להתקפי הצחוק ולסוף המפתיע.

  (צילום: רונן אקרמן)
(צילום: רונן אקרמן)
 

אז כדי לוודא שאתם מדמיינים נכון, ולספק את יצר הסקרנות שלכם, החל מהחודש, יעלה המחזה ברחבי הארץ, בהפקתם של יאיר דורי, שוקי גור ופרדי זיסקרוט (גלים הפקות), מוריס גילברט (מקסיקו) וסבאסטיין בלוטראך (ארגנטינה) מזמינים אתכם לצחוק. על עצמכם, על בני הזוג שלכם שמאמינים שתמיד יכול להיות "נקי יותר" ומעריצים את הריח של אקונומיקה, ועל החברה שפשוט חייבת לחזור על כל מילה פעמיים. פעמיים.

 

  (צילום: יוסי צבקר)
(צילום: יוסי צבקר)
  

 

רוצים לצחוק כמו שהרבה זמן לא צחקתם? לחצו כאן לכרטיסים >>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים