שתף קטע נבחר

גלו את הסוד - איך מפחיתים סוכר ועדיין שומרים על הטעם הייחודי של קטשופ אסם

שנות ה-80 העליזות, הפופ שולט כמו גם החותלות וצמידי הסרגל, הקובייה ההונגרית שוטפת את הרחובות בהיסטריה, ירדנה ארזי ועופרה חזה ז"ל הופכות לחלומם של כל נער ונערה. בטלוויזיה יש תכניות עם הפקה ישראלית מקורית ובאסם עוד חדשנות מקפיצה- בקבוק הקטשופ שעומד על הראש. אז מה זה אותו רוטב שכבש את ילדי ישראל ומה החדשנות שלו היום?

הקטשופ האהוב בישראל של חברת 'אסם' נוצר בישראל בשנות ה-80. מאז, הפך לרוטב הלאומי- במנגל ביום העצמאות, בל"ג בעומר עם תפוחי אדמה וכמובן בארוחות צהריים משפחתיות. מעל 70% מהמשפחות בישראל קונות קטשופ לביתן בכל שלושה חודשים.

 

ילדים נוטים להשתמש בקטשופ כמעט בכל ארוחה, וכמעט עם כל דבר – שניצל, טוסט, פיצה על פיתה ואפילו על פתיתים ופסטה. ילדים כ"כ אוהבים קטשופ, שלא תמיד צורכים אותו בהתאם למנה המומלצת המופיעה על האריזה. לכן, אסם ייצרו אלטרנטיבה מופחתת סוכר טעימה המתאימה לחיך של הילדים וגם של ההורים, ללא שימוש בממתיקים, מלאכותיים או טבעיים. זאת מתוך מטרה שלא ירגישו שהם מתפשרים על מוצר פחות טוב. מאחר ומדובר על מוצר עם פרופיל טעם שונה, היה לאסם חשוב להשאיר על המדפים את קטשופ אסם המוכר והאהוב ולאפשר לצרכנים לבחור את הקטשופ שהכי מתאים למשפחה שלהם.

קטשופ ()
קטשופ

קטשופ אסם מופחת סוכר הושק במאי 2017, מתוך מטרה לתת מענה לצרכנים שמחפשים מוצרים בריאים יותר עם פחות סוכר, כחלק ממהלך גורף של שיפורים תזונתיים בכל מוצרי אסם-נסטלה שהחל לפני כשלוש שנים.

 

קטשופ אסם מופחת סוכר, ללא תוספת ממתיקים, מכיל 50% פחות מכמות הסוכר. הורדת הסוכר בקטשופ הביאה לכך שהיה חוסר איזון בין מתיקות לחמיצות, שזה סוד טעם הקטשופ. בכדי להימנע מהוספת ממתיקים שאינם בריאים לצריכה על ידי ילדים, קהל היעד המרכזי, איזנו את הטעם על ידי הוספת עגבניות למוצר. העגבניות מכילות את נוגד החמצון ליקופן שגם נותן להן את צבען האדום, נוגד חמצון זה זמין לגוף פי 4 ברסק העגבניות מאשר בעגבניות טריות.

 

מאז אותו בקבוק הפוך על הראש בשנות ה-80, המציאה אסם מגוון רחב של סוגי קטשופ: קטשופ חריף, קטשופ 50% פחות סוכר, כמובן, את הקטשופ הקלאסי ובימים אלו הושקה מהדורה מיוחדת של קטשופ פיצה שמתאים להכנת פיצה ביתית ועומד בחוק סימון התזונתי.

 

אז צרכו בחוכמה ושלבו את הקטשופ בצורה מדודה (על גבי האריזה ישנה המלצה למנה מדודה) בתזונה המאוזנת שלכם ושל ילדכם.

 

שומרים על תזונה מאוזנת עם אסם

 

 

מומלצים