שתף קטע נבחר

נהגים טובים משלמים פחות! הצטרפו עוד היום ל-"go ביטוח דיגיטלי" מבית הכשרה חברה לביטוח ותיהנו מפוליסות משתלמות במיוחד

הכירו את ביטוח הרכב "go ביטוח דיגיטלי": הביטוח היחיד בעל שירות ה-UBI המבצע ניטור לנסיעות שלכם באמצעות אפליקציה מתקדמת. הייתם ילדים טובים על הכביש? יופי, הפוליסה הבאה שלכם תהיה משתלמת במיוחד. וזה לא נגמר רק בזה: לרשותכם יעמוד שירות ייחודי נוסף – שירות ה-360 מעלות המעניק שירותי מעטפת מקיפים גם במקרי תאונה, לרבות מסירת רכב חלופי במוקד התאונה. נגיש, דיגיטלי, פשוט ומהיר - ככה עושים היום ביטוח

קניתם רכב חדש ואתם בוחנים את הצעות הביטוח העומדות לרשותכם? אתם לקראת חידוש הביטוח הקיים אבל למען האמת אתם לא ממש מרוצים מהשירות של החברה הנוכחית עם המוקדים הטלפוניים המעיקים וההתנהלות המיושנת? הכירו את "go" מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ, ביטוח הדיגיטלי המעניק שירות UBI ייחודי, המבצע ניטור לנסיעות שלכם באמצעות אפליקציה מתקדמת. מה זה אומר? בגדול המשמעות היא שכל נסיעה שלכם מנוטרת על ידי האפליקציה ומקבלת מדד איכות נהיגה, ללא צורך בהתקנת רכיב חיצוני ברכב.

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

האפליקציה בודקת את התנהגות הנהג בזמן נהיגה - שימוש בטלפון בזמן הנהיגה, מהירות מופרזת, עצירות פתאומיות, האצת מהירות, פניות חדות, נסיעה בזיגזג ועוד, ומעניקה דירוג עבור כל נסיעה. מעבר לעובדה שאחרי כל נסיעה תקבלו משוב מהאפליקציה ותוכלו ללמוד היכן להשתפר, הדירוג של כל הנסיעות יחד יבנה את הדירוג השנתי שלכם והוא ישפיע על הצעת ערך מותאמת שתינתן לכם בשנה הבאה בעת חידוש הביטוח. בקיצור, אם הייתם נהגים טובים, ואין סיבה שלא, תוכלו להוזיל עלויות ולקבל ביטוח משתלם במיוחד בשנת הביטוח הבאה.

 

מה עוד תמצאו ב- go ביטוח דיגיטלי שלא תמצאו בביטוחים אחרים? ובכן, ב-go בנו עבור המבוטחים מודל שירות שנקרא 360 כשמו כן הוא, המודל מקיף את כל צרכי המבוטחים ובנוסף להליך רישום קליל ואפשרות לדווח על תאונה באמצעות האפליקציה, השירות העוטף כולל גם שירות של גרר האוסף את הרכב ממקום התאונה למוסך על פי בחירתכם ומסירת רכב חלופי KTK למבוטח (שירות מפתח תמורת מפתח) אל מקום התאונה.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

רוצים עוד? קבלת ההצעה לביטוח רכב והפקת הפוליסה, נעשות ב- go ביטוח דיגיטלי בצורה דיגיטלית מלאה דרך האתר. את הפוליסה מקבלים ישירות למייל לאחר סגירת התשלום והתהליך עצמו קל ומהיר במיוחד – בתוך 58 שניות מקבלים הצעת מחיר (10 מסכים) ובתוך 2 דקות מסיימים את התהליך והפוליסה במייל. עברתם תאונה חלילה ואתם כבר מבוטחים? הסירו דאגה מליבכם - בלחיצת כפתור תוכלו לדווח על התאונה באמצעות האפליקציה של go. כן, עם ביטוח go אין צורך לחכות למענה או להתקשר דרך סוכן. הכל נגיש, דיגיטלי, פשוט, ומהיר. המאה ה-21 כבר אמרנו.

 

אגב, go" ביטוח דיגיטלי" הוא פלטפורמה ביטוחית המשתייכת להכשרה חברה לביטוח, מחברות הביטוח הגדולות והאמינות במדינה. החברה פועלת משנת 1972 ומעסיקה כ-600 עובדים וכיאה לעידן החדש היא מציעה במיוחד עבורכם פלטפורמה דיגיטלית חדשנית ומשוכללת הנשענת על גב פיננסי איתן וותיק יחד עם סטנדרטים מקצועיים מהשורה הראשונה. לרשותכם תעמוד כמובן סוללת העובדים הרחבה של החברה שתטפל בכל בקשה שלכם תוך מענה מהיר.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
  

אז קדימה, למה אתם מחכים? היכנסו לאתר go"ביטוח דיגיטלי" ותקבלו הצעת מחיר משתלמת בפחות מ-60 שניות!! התנאים מתאימים לכם? בתוך 2 דקות בלבד תוכלו לרכוש ביטוח מעולה עם אפליקציה ידידותית, ולהתפנות בראש שקט לשאר העיסוקים שלכם.

 

אתם עדיין פה? 1,2,3 GO

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים