שתף קטע נבחר

אחרי 20 שנה: טום בריידי עוזב את ניו אינגלנד

מי שנחשב בעיני רבים לשחקן הפוטבול הגדול בהיסטוריה הודיע על עזיבת הפטריוטס: "הגיע הזמן להמשיך את המסע שלי". בריידי, שזכה בשש אליפויות עם הקבוצה, צפוי להצטרף לטמפה ביי

הקוורטרבק האגדי ומי שנחשב בעיני רבים לשחקן הפוטבול הטוב בהיסטוריה, טום בריידי, הודיע היום (שלישי) שהוא עוזב את ניו אינגלנד פטריוטס - הקבוצה בה הוא משחק משנת 2000. בריידי זכה בשישה סופרבולים במדי הפטריוטס, נבחר שלוש פעמים ל-MVP של העונה הרגילה וארבע פעמים ל-MVP של הסופרבול.

 

בריידי בן ה-42 כתב בפוסט פרידה: "רציתי לומר תודה לכל האוהדים. לא יכולתי לדמיין שני עשורים טובים יותר. הגיע הזמן להמשיך את מסע הפוטבול שלי במקום אחר. אני לא יודע איך ייראה עתידי". 

 

טום בריידי (צילום: EPA)
טום בריידי(צילום: EPA)

טום בריידי (צילום: רויטרס)
מספר 12 האגדי הולך למקום אחר(צילום: רויטרס)

 

בריידי נפרד

 

בריידי יהפוך מחר לשחקן חופשי ויוכל לחתום באיזה קבוצה שירצה. למרות גילו המתקדם, קבוצות רבות כבר הביעו בו עניין ומאמינות כי יוכל לקחת אותן רחוק בפלייאוף. מי שנחשבת למועמדת המובילה היא טמפה ביי, שלא הצליחה להתקדם יותר מדי עם ג'יימיס ווינסטון בשנים האחרונות. הבאקנירס מכוונים גבוה בעונה הבאה, ואחרי החתמות מרשימות בהגנה, מוכנים להציע לבריידי חוזה של 30 מיליון דולר כדי שיעשה את הקסמים שלו בקבוצה. בערב כבר דווח כי בריידי סגר במועדון.

 

הדיווחים על עזיבה אפשרית של בריידי עלו לאורך כל העונה, לאור היכולת המידרדרת של ניו אינגלנד שעלתה לפלייאוף בעיקר בזכות לוח משחקים, ואז הפסידה בסיבוב הראשון לטנסי. הקבוצה לא התחזקה מספיק ולא סיפקה לבריידי עזרה אחרי הפרישה של הטייט אנד המשמעותי רוב גרונקובסקי, וככל הנראה הקוורטרבק לא האמין עוד ביכולת המועדון להגיע שוב לסופרבול.

 

כעת ניו אינגלנד צפויה לעבור בנייה מחדש תחת המאמן האגדי ביל בליצ'ק, שעבר את כל המסע עם בריידי, ונראה שהשיאים ההיסטוריים שקבעו לא יקבלו תוספת: בין השאר, 17 עונות רצופות של מספר ניצחונות דו-ספרתי, ו-11 הופעות בפלייאוף בזו אחר זו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים