שתף קטע נבחר

DJI תעזור לכם לעבור את הבידוד

התפרצות נגיף הקורונה מצאה עולם שלם בהסגר ומשפחות שלמות מחפשות תעסוקה להם ולילדים. מבחר הפיתוחים של חברת DJI בתחום הטכנולוגי יבטיחו לכם ימים ושבועות של הנאה צרופה

העולם כולו נמצא בימים אלו במצב בעייתי, חדש ומוזר בו רובו המכריע נמצא בבידוד או בהסגר בביתו, ללא אפשרות לצאת החוצה מלבד לפעולות חיוניות בלבד. המצב הזה מביא משפחות שלמות לחפש אטרקציות בהישג יד ומקום כדי להעביר את הזמן.

 

ענקית הטכנולוגיה, חברת DJI מציעה מבחר פיתוחים טכנולוגיים שיסייעו לכם ולבני משפחתכם להעביר ימים ארוכים ואף שבועות במשחקים, אטרקציות, הרפתקאות חינוכיות ואפילו היכולת "לצאת" מהבית גם מבלי ממש לעשות זאת.

 

תחום הרחפנים הוא תחום ההתמחות העיקרי של חברת DJI והרחפנים שהחברה מייצרת נחשבים כטובים ומגוונים ביותר בתעשייה עם אפשרויות רבות, גדלים שונים, שימושים שונים וכמתבקש, גם מחירים שונים.

 

ה-Mavic Mini הוא רחפן רב שימושי שמשלב בין יכולות תעופה מקצועיות לחלוטין עם מגוון אפשרויות שליטה וצילום – לצד גודל נוח שנכנס לתוך כל תיק ובעיקר משקל קל, 249 גרם, מה שמוריד את הרחפן מרשימת ההגבלות שיש מצד הרגולטור ורשויות התעופה השונות.

 

 

זה אומר שמלבד ההטסה מחוץ לבית, שהיא ברורה מאליה, ניתן גם להטיס אותו בתוך הבית, ואף מחוץ לחלון הבית – אל הרחוב, הטבע, או כל מה שנמצא מחוץ לחלון ביתכם עד למרחק אווירי של 500 מטר. אל דאגה, הרחפן מצויד ביכולות טיסה ורכיב GPS שיאפשרו לו לחזור בשלום אל חלונכם, גם אם קצת תאבדו עליו שליטה.

 

הרחפן מומלץ בגרסת קומבו הכוללת מארז של 3 סוללות, מטען שטוען את שלושתן יחד, מגיני מדחפים, תיק נשיאה ועוד. מחיר ערכת הקמובו הכוללת הכל – 2,099 שקלים.

 

גולת הכותרת הטכנולוגית של חברת DJI בתקופה האחרונה היא ה-RoboMaster, כלי רכב רובוטי קטן, אשר נשלט מרחוק על ידי המשתמש וכולל עולם ומלואו של פיצ'רים, אפשרויות, יכולות ועוד. הרובומאסטר הוא למעשה רובוט קרב לימודי אשר מגיע מפורק לחלוטין, עם חוברת הדרכה מסודרת הכוללת גם הפנייה לסרטוני יוטיוב אשר מסבירים גם כיצד להרכיב את הרובוט – פעולה שתיקח לכם מספר שעות מכובד אותו תוכלו להעביר בהנאה רבה.

 

 

לאחר הרכבתו, תוכלו להינות מהפיצ'רים השונים שהרובומאסטר מציע, כמו קרבות מרתקים עם רובוט דומה במידה ויש, אתגרי נהיגה מדהימים בזכות מערכת ההיגוי והגלגלים של הרובוט שמאפשרת נסיעה בכל כיוון ישירות מהמקום, אתגרי ירי, שכן הרובוט מצויד בתותח שמסוגל לירות קליעי ספוג רכים ולא מזיקים, ואף יכול לירות לייזר.

 

אחד השימושים היותר מרתקים של הרובוט מגיע באמצעות השימוש באפליקציה המצורפת, אשר מאפשרת לשלוט ברובוט ברמה התכנותית, כך שלמעשה אתם יכולים ביחד עם ילדיכם, לתכנת את הרובוט כפי שאתם רוצים, כלומר במילים אחרות – תוכלו ליצור רובוט ייחודי שלכם "שיכיר" אתכם ויבצע פעולות ייחודיות רק עבורכם בהתאם להחלטתכם.

 

פלטפורמות התכנות הנתמכות על ידי הרובוט הן Scratch & Python, כאשר Scratch נכנסה לאחרונה לתכנית הלימודים במספר בתי ספר, מה שיאפשר למשתשים ללמוד לכתוב את בסיס הקוד בצורה יסודית יותר ולאחר מכן לעבור ל-Python כדי להגיע לרמות תכנות מתקדמות יותר, מה שיאפשר רמות שליטה ואיפיון מדהימים עבור מכשיר מהסוג הזה.

 

"הצעצוע" העתידני הזה יהיה חלק מליגה מיוחדת שתקום עבור המפעילים שלו, מייד כשסתיים משבר הקורונה בו אנחנו נמצאים בימים אלו. הרובומאסטר נמכר במחיר היכרות של 2,000 שקלים.

 

DJI ()

בתחום הצילום מציעה DJI מבחר פתרונות לצרכים שונים ומגוונים כמו למשל ה-Osmo Mobile, זרוע מיוצבת למכשיר הסמארטפון שלכם הפועלת על חיישן תזוזוה מיוחד המשאיר את הסמארטפון במצב יציב גם כאשר אתם בתנועה. הילדים גם ככה מעלים כל היום סרטים לטיק טוק? האוסמו מובייל ישדרג להם את חוויית השימוש עם פיצ'רים מגניבים ויקנה יציבות ומקצועיות גם לילדים שבמשתמשים.

 

מחיר המכשיר: 499 שקלים.

מחיר חבילת קומבו: 599 שקלים.

 

ה-Osmo Pocket היא למעשה זרוע מיוצבת מינאטורית המשולבת במצלמה איכותית המצלמת באיכות של 4K, ומציגה יציבות של מצלמת DSLR מקצועית ומאפשרת לכל משתמש ללוות את מהלך יומו בצילום עצמי קל, איכותי ונייד בצורה בלתי רגילה.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

זו מצלמה מושלמת לוולוגרים ויוטיוברים שבינינו, גם החובבנים שבניכים יוכלו להפיק סרטונים מרשימים עם הזרוע הקטנה-גדולה הזו עם הרבה יכולות ותכונות צילום מקצועיות המנוהלות באפליקצייה יעודית. הזרוע נמכרת במחיר מבצע של 1399 שקלים.

 

עוד מכשיר בתחום הצילום לוקח אותו לכיוון האקסטרים, זהו ה-Osmo Action, מצלמת אקשן, כשמה כן היא, מצלמה איכותית ומוקשחת המסוגלת לפעול בתנאים של מים, בוץ – קור וחום והיא תוכל ללוות אתכם גם במקומות הרטובים, או אם אתם ברי מזל והבידוד שלכם כולל גם שטח פתוח מתחת לפני השמיים.

 

המצלמה מצלמת באיכות גבוהה של 4K והתוכנה המתלווה אליה מאפשרת לכם לצלם באיכויות שונות, צילום בהילוך איטי, Time Lapse, תמיכה בתקן HDR ואיכות אודיו של 48Khz. היתרון הבולט של מצלמה זו על מתחריה היא שיש לה שני מסכים, מסך מגע אחורי בגודל 2.7" ומסך קדמי בגודל1.5" לצילומי סלפי מושלמים גם במהירויות ובפעילויות אתגריות. המצלמה גם מצוידת ברכיב WiFi מה שמאפשר לכם להעביר תמונות וסרטונים בצורה אלחוטית אל המחשב או הסמארטפון. מחיר המצלמה במבצע כרגע הוא 1399 שקלים.

 

DJI  ()

 

לפרטים נוספים ולרכישה >>>

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים