שתף קטע נבחר

תדיראן חושפת: דור חדש של מזגנים מטהר את האוויר שאנחנו נושמים בבית

חשבתם שהאוויר בחוץ מזוהם הרבה יותר מאשר בבית שלכם? תחשבו הפוך. מחקר שנערך לאחרונה על ידי הסוכנות להגנת הסביבה של ארה"ב (EPA) קובע כי זיהום האוויר בבית גבוה עד פי 5 מבחוץ. טכנולוגיה חדשה שפיתחה תדיראן לא רק מקררת, אלא גם מטהרת את האוויר שאנחנו נושמים, מנטרלת חיידקים ובקטריות, ריחות רעים וקרדית אבק. מה אומרים מומחים מעולם הרפואה על הסכנות הבריאותיות בתוך הבית?

תמיד סיפרו לנו שאין כמו הבית - הרי מה יותר מגונן, מכיל, מנחם וידידותי יותר מהבית שלנו, אותו מרחב שבו אנחנו מבלים את רוב חיינו? רגע לפני שאתם מגיעים למסקנה שהכל מושלם, כדאי לקחת נשימה ארוכה וטובה.

 

על רקע משבר הקורונה והשהייה הארוכה בסגר במשך ימים ארוכים, גברה המודעות לגורם הכי בסיסי והכי חשוב בבית: האוויר שאנחנו נושמים. אלא שמתברר שהמצב בתוך הבית רחוק מלהיות אידיאלי, מחקר שפורסם לאחרונה על ידי ה-EPA, הסוכנות להגנת הסביבה של ארצות הברית, גילה כי בניגוד למה שרובנו אולי חשבנו, האוויר בתוך הבית מזוהם פי 5 בהשוואה לאוויר שבחוץ. מחקר נוסף, של ארגון הבריאות העולמי (WHO), העריך כי "3.8 מיליון אנשים מתים מדי שנה בטרם עת בשל מחלות המיוחסות לזיהום אוויר ביתי". 'הרוצח השקט' – כך הגדירו ב-WHO את זיהום האוויר והכתירו אותו כאיום הגדול ביותר על בריאות הציבור בעולם. נשמע מטריד? אין ספק.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ תדיראן)

ממצאי המחקרים האחרונים הובילו לשינוי תפיסה מהפכני של הבית כאזור המחייב טיפול אינטנסיבי ומקצועי בכל הנוגע לאיכות האוויר. מה חושבים המומחים בתחום הרפואה ובריאות הציבור על הזיהום שנוצר בתוך הבית? ומהי הטכנולוגיה החדשנית של תדיראן שמביאה לנו מזגן מטהר אוויר?

 

"האוויר נראה שקוף, אבל מכיל זיהומים שיוצרים נזק בריאותי"

"מחוללי הזיהום התוך ביתי למעשה כלואים איתנו בתוך הבית באפקט סינרגי, ולכן יוצרים נזק בריאותי מצטבר", כך אומר פרופ' שמואל קיוויתי, מומחה למחלות ריאה, אלרגיה ואימונולוגיה במרכז הרפואי איכילוב. לפי פרופ' קיוויתי, אנשים לא מספיק ערים לסכנות זיהום האוויר הביתי המגיע בצורה של גזים או חלקיקים זעירים, שמקורם באירוסולים, בישול מזון, עישון, אמצעי חימום ועוד. "בחוויה שלנו האוויר 'שקוף', אך הפגיעה בבריאות מתרחשת במצטבר, בקרב בריאים כחולים. בקרב בריאים החשיפה עלולה ליצור, למשל, גירוי בסמפונות, ליחה מוגברת ושיעול. מי שסובל ממחלות ויראליות קלות - זיהום עלול להחמיר את מצבו. אצל חולים עם הפרעות וחסימות נשימתיות קשות יותר, הנזק עלול להיות גדול יותר ואף לסכן חיים. ילדים חשופים במיוחד לזיהום אוויר תוך ביתי, מאחר שמעצם טבעם הם רגישים יותר בריאותית".

 

לדברי ד"ר ענת גרינשטיין, נטורופתית ND, מטפלת ומרצה במכללת ווינגייט, "נשימה של אוויר איכותי, תוך הימנעות מגורמי זיהום אוויר המחוללים מחלות, בהחלט קריטית לשמירה על הבריאות הפיזית והנפשית כאחד".

 

על פי נתוני המחקרים השונים, הבית שלנו, כמעט בלי שנשים לב, עמוס בגורמים המזהמים את האוויר, ביניהם צבעים, חומרי הדברה, קוטלי חרקים, מטהרי אוויר, חומרי חיטוי, בגדים שחזרו מניקוי יבש, תרסיסים ועוד. גורמים אלו, שמצויים ממש מתחת לאף כמעט בכל רגע נתון, אחראים לשורה של הפרעות בריאותיות.

 

"יש הרבה חוסר מודעות בנוגע לנזקים הבריאותיים"

אברהם קרול, מומחה לבריאות הסביבה ומי שהיה ממייסדי המשרד לאיכות הסביבה, מסביר כי "שיטות הבנייה החדשות לבניינים רבי קומות מאופיינות במאמצים גדולים של המתכננים לשימור וחיסכון באנרגיה, אבל הן יצרו גם סכנות חדשות. הרבה מאוד אנשים לא מודעים לנזקים הבריאותיים הנובעים מגורמים תמימים לכאורה כמו חומרי ניקוי, בשמים, צבעים ואירוסולים, כמו גם מרהיטים מחומרים מסוכנים כמו MDF, מקומות לא מאווררים, גז ראדון בקומות נמוכות וכשלים במערכות ביוב. כל אלה מחדירים גז מסוכן היישר למרחב הפנים ביתי".

 

פריצת דרך בעולם המזגנים: הכירו את Air Care והגידו להתראות לזיהום ולבקטריות

נתוני הפתיחה האלו גרמו לתדיראן, החברה המובילה בתחום המיזוג בישראל, לפרוץ דרך ולהוביל שינוי מחשבתי אסטרטגי - מחברה שיודעת לקרר ולחמם ביעילות את האוויר בבתים, לחברה שמטפלת בטיהור והשבחה של איכות האוויר שאנחנו נושמים בבית, מתוך דאגה לכולם - ילדים, מבוגרים וקשישים.

 

  (צילום: יח"צ תדיראן)
(צילום: יח"צ תדיראן)
  

באמצעות Air care, הטכנולוגיה של תדיראן אשר מוטמעת בסדרת מזגני העילית תדיראן SUPREME ולא רק מקררת, אלא גם מטהרת את האוויר, קוטלת חיידקים וגם מנטרלת ריחות רעים, והופכת את האוויר הביתי שהילדים שלנו ואנחנו נושמים לנעים, נקי ובריא הרבה יותר. החזון הסביבתי-טכנולוגי הנועז של תדיראן הפתיע את השוק בישראל, והיום הוא מתרחב למדינות נוספות בעולם.

 

לדברי בעל השליטה ומנכ"ל תדיראן, משה ממרוד, "המודעות העולמית לאיכות האוויר כמרכיב המשפיע על הבריאות עולה מידי יום, ותדיראן דואגת ללקוחות שלה ושוקדת על פיתוח טכנולוגיות חדשניות ומקוריות, שנועדו לשפר את איכות החיים ולשדרג את מרחב המחייה, תוך התמקדות בטיפול באוויר שאנחנו נושמים".

 

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ תדיראן)
 

הנוסחה המפתיעה של תדיראן לטיהור האוויר: מחולל פלזמה אקטיבי ומסננים עם האפקט המשולש

מחולל הפלזמה האקטיבי, שנחשב כיום לטכנולוגיית טיהור האוויר המתקדמת ביותר בעולם, משחרר לחלל האוויר יונים שליליים וחיוביים המבצעים טיהור וחיטוי של האוויר ומסירים ממנו חומרים מזהמים שונים שמקורם, למשל, בגז, סיגריות, אשפה, חומצות, זיעה, אבקת פרחים ואבק. במקביל למחולל הפלזמה, פועלים שלושה מסננים חדשניים ורבי עוצמה: מסנן אנטי בקטריאלי שמחסל 99% מהבקטריות; מסנן שמספק הגנה של כ-90% מפני קרדית אבק, שנמצאת כמעט בכל דבר בבית; ומסנן מנטרל ריחות לא נעימים באוויר.

 

השילוב הטכנולוגי בין הרכיבים מנקה, מחטא ולמעשה משביח את איכות האוויר שאנחנו נושמים. התוצאה: בית הרבה יותר נעים, מפנק ובריא. ומה יותר חשוב מזה ב-2020?

  (צילום: יח"צ תדיראן)
(צילום: יח"צ תדיראן)
 

רוצים לשמור על אווירה נעימה ואוויר נקי בבית? לפרטים נוספים על סדרת מזגני הפרימיום SUPREME מבית תדיראן, היכנסו>>

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים