שתף קטע נבחר

מורים ומחנכים בבתי הספר ובגנים - הדרך שלכם להתפתח, להוביל ולהתקדם עוברת דרך תואר שני בחינוך

קריירה בתחום ההוראה והחינוך יכולה להיות דינמית, מתפתחת ומתגמלת, אך כדי להתקדם לתפקידים משפיעים, צריך להמשיך ללמוד ולרכוש כלים שיסייעו לכם בחיים המקצועיים שלכם. מכללת לוינסקי לחינוך מציעה תוכניות לימוד לתואר שני בחינוך .M.Ed ברמה אקדמית גבוהה, שמרוכזות ביום לימודים אחד בשבוע וכוללות ליווי אישי לאורך כל הדרך. מהם השיקולים החשובים ביותר לפני הצטרפות לתואר שני בחינוך? ולאן הוא יכול להוביל אתכם?

 

 
 
 
 
אומנם תחום ההוראה והחינוך קשור להעברת ידע לדור הבא, אך גם לעוסקים בו חשוב להמשיך ללמוד ולהתעדכן במגמות החדשות בתחום לאורך כל החיים המקצועיים. כדי לנצל הזדמנויות להתפתחות ולהתקדמות לתפקידי מפתח, כדאי לרכוש את הידע האקדמי העדכני והמעמיק ביותר, ולקבל את הכלים המתאימים לפיתוח הקריירה.

 

   (צילום: אסקף)
(צילום: אסקף)
 

תואר שני בחינוך במוסד אקדמי מוביל כמו מכללת לוינסקי לחינוך סולל עבורכם את הדרך לתפקידים משפיעים, מוביל אתכם לפיתוח אישי ומקנה לכם מיומנויות רלוונטיות לעבודה היום-יומית. מלבד כל זאת, אנו מקפידים להעניק ללומדים כלים שיאפשרו להם להמשיך בתהליך האינסופי של התעדכנות, קידום והתפתחות מקצועית במשך כל הקריירה שלהם. נאתגר אתכם בנושאים חדשים, בגישות מתקדמות, בטכנולוגיות עדכניות ופורצות דרך ובכלים לניתוח שיאפשרו לכם להתקדם כל העת. זאת מאחר שנאו מבינים שהתואר השני איננו סוף ההתפתחות המקצועית שלכם. כיום, יותר מתמיד, מי שלא מתקדם נותר במקום - כלומר מאחור. היתרונות הברורים והמיידיים של תואר שני בחינוך הם עלייה בדירוג השכר ואפשרות לגשת למכרזים לתפקידי ניהול וריכוז במערכת החינוך.

 

מהן תוכניות הלימוד לתואר השני בחינוך במכללת לוינסקי לחינוך? ועל מה אסור להתפשר כשבוחרים את מקום הלימודים שיתווה לכם את העתיד?

 

לבחור את המסלול המתאים לכם מתוך מגוון אפשרויות

חלק מהבחירה בתוכנית הלימודים הנכונה של תואר שני בחינוך הוא המיקוד בנושא שתורם לכם ולהמשך הקריירה שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

במכללת לוינסקי לחינוך מגוון של תוכניות לתואר שני בחינוך עם התמקדות בתחום שמעניין אתכם ורלוונטי לחייכם המקצועיים:

 

חינוך לגיל הרך - התוכנית מתמקדת בשילוב והכלה של ילדים מרקעים שונים ובהובלה של שינויים בתוך מסגרות החינוך לגיל הרך בשיתוף הורים. בהמשך לכך מושם דגש משמעותי על התפתחות שפה, אוריינות וכשירות חברתית בגן הילדים.

 

התוכנית מתאימה לגננות ומורים לכיתות א-ב, המלמדים בגני ילדים, בחטיבות צעירות ובבתי ספר יסודיים.

   (צילום: אסקף)
(צילום: אסקף)


חינוך לשוני בחברה רב-תרבותית - תוכנית המתמקדת בקשר שבין רב-תרבותית והוראת שפות בישראל. התוכנית מיועדת למורים המבקשים לקדם סובלנות, כבוד לזולת ומודעות לשונית ותרבותית בכיתותיהם, ולהתפתח כרכזי מקצוע בבתי הספר, כמובילי פרויקטים בקהילה, וכמדריכי שפה במשרד החינוך.

 

התוכנית מתאימה למורים ולאנשי חינוך מתחום הקניית השפה והוראת השפה העברית , האנגלית או הערבית.

 

חינוך מוזיקלי - תוכנית המתמקדת בפיתוח מיומנויות כמוזיקאים בסביבת לימודים מתקדמת. בין היתר, התוכנית מתמקדת בפיתוח הזהות המקצועית והחזון האישי של המוזיקאי המחנך, בהיכרות עם גישות פדגוגיות מתקדמות בחינוך המוזיקלי, ובהעצמת המורה למוזיקה כמומחה בתחומו וכאומן מבצע בתחומי הנגינה, האלתור, העיבוד, והקומפוזיציה. התוכנית מתאימה למורים למוזיקה בכל שכבות הגיל.

 

הוראה ולמידה - תוכנית המתמקדת בפיתוח מנהיגות חינוכית של מורים, בייזום והובלה של תהליכי שינוי, בשלושה הקשרים מרכזיים של חיי בית הספר: החינוך הערכי בחברה הישראלית רבת הזהויות והתרבויות; תכנון הלימודים, שנדרש לתת מענה למגוון הצרכים של תלמידים בכיתה; והפדגוגיה, מתוך שאיפה להשבחת תהליכי תיווך הלמידה, ובניית סביבות למידה מותאמות לעידן הטכנולוגי. התוכנית מתאימה למורים מכל שכבות הגיל ומקצועות הלימוד, ובשל התפיסה המערכתית שעומדת בבסיסה היא מתאימה במיוחד למורים הממלאים תפקידי ריכוז וניהול בדרג הביניים, או המעוניינים להתקדם לתפקידים אלה, וכן למורים השואפים לתפקיד ניהול בית ספר.

 

חינוך מיוחד - תוכנית השואפת להכשיר מנהיגים חינוכיים המסוגלים לפתח דרכי התערבות לתלמידים עם צרכים מיוחדים ולהוביל צוות רב-מקצועי. הקורסים מתמקדים בלקויות למידה, שפה, התפתחות ואוטיזם.

שילוב מיומנויות מקצועיות חדשות נוסף על התואר השני

 

חלק מהתוכניות לתואר שני בחינוך במכללת לוינסקי לחינוך כוללות אפשרות לשילוב הכשרה מקצועית נוספת, הנותנת לבוגרים כלים טובים יותר לעתיד, ופתח לגיוון תעסוקתי ולפיתוח מקצועי רחב המאפשר שילוב של חינוך והוראה וזוויות שונות, למשל, רכז מקצוע בתחום השפה בתואר שני בחינוך לשוני בחברה רב-תרבותית, או תעודת מאבחן דידקטי בתואר השני בחינוך מיוחד.

 

   (צילום: אסקף)
(צילום: אסקף)
  

רמה אקדמית גבוהה ומרצים איכותיים - מרכיבים קריטיים בהכנה לעתיד

כדי להשתלב בתפקידי מפתח בתפקידים עתידיים בעולם ההוראה והחינוך, יש להצטייד בתואר ברמה אקדמית גבוהה.

 

תוכניות הלימודים לתואר שני במכללת לוינסקי לחינוך כוללות שיעורים עם מרצים איכותיים ומובילים בתחומם, שמספקים לסטודנטים לימודים מקצועיים מאתגרים, לצד ליווי צמוד לאורך כל התואר.

 

בכל הנוגע לתארים מתקדמים, אין טעם להתפשר - תפקידו של התואר השני הוא להקנות לכם את הכלים הטובים ביותר ולהפיק עבורכם את המיטב ברמה המקצועית שתאפשר התפתחות והתקדמות לתפקידים מאתגרים ומשמעותיים וכן שכר גבוה יותר.

 

לבחור בתנאים הטובים ביותר - יום לימודים מרוכז בשבוע ויחס אישי

אנשי הוראה רבים חוששים להצטרף ללימודי תואר שני מתוך מחשבה שהתואר יהיה עמוס מדי ויפגע במקום העבודה הנוכחי.

 

מתוך מודעות לנושא, מכללת לוינסקי לחינוך בנתה את תוכניות התואר השני ביום לימודים אחד בשבוע, כדי לאפשר לסטודנטים להמשיך לעבוד במקביל.

 

המרצים ואנשי הסגל של המכללה מעניקים לסטודנטים יחס אישי, צמוד ודואג, החל משלב ההרשמה ועד להגשת העבודות וסיום התואר, כדי לעזור להם לצלוח את התואר עם מאמץ ממוקד ואפקטיבי.

 

והעיקר - לא להפסיק ללמוד ולהתפתח

במכללת לוינסקי לחינוך רואים חשיבות עצומה בלמידה מתמשכת לאורך כל החיים המקצועיים של המורים והגננות.

 

כדי להתפתח, להיות מובילים בתחום ולהתקדם לתפקידים משפיעים, במכללת לוינסקי לחינוך מאמינים שעל המורים והגננות לצבור ידע, לקבל כלים, להתעדכן במגמות הנוכחיות בתחום הפדגוגי וליצור מיומנויות חדשות ברמה האקדמית הגבוהה ביותר. תוכניות הלימודים לתואר שני בחינוך סוללות להם את הדרך לשם.

 

רוצים לשמוע עוד על הלימודים במכללה? אתם מוזמנים ליום פתוח מהבית, ב-15.7 ב-17:00. התחברו לזום ותוכלו לשמוע ממרצים וסטודנטים שיספרו על המסלולים וחוויית הלימוד במכללת לוינסקי לחינוך.

 

 

עכשיו הזמן לפתח את הקריירה ולהשתלב בתפקידים שישפיעו על דור העתיד של ישראל. לפרטים על תוכניות התואר השני בחינוך במכללת לוינסקי לחינוך, לחצו כאן>>

 

לפרטים ולייעוץ לימודים לחצו כאן>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים