שתף קטע נבחר

"כבר גייסתי עובדים שהגיעו מתחומים שונים כמו סייעת ודייל והם משתלבים מאוד יפה"

מאשה גורין מנהלת חנות H&M בעזריאלי מספרת על השגרה החדשה ועל למה דווקא עכשיו החברה מגייסת למגוון רחב של תפקידים

בתקופה של אי ודאות כמעט בכל ענפי המשק, מותג האופנה הבינלאומי H&M מסתגל לשגרה החדשה תחת מגבלות הקורונה ובימים אלו אף מגייס עובדים חדשים למגוון רחב של תפקידים. מה חושבים העובדים הוותיקים על התהליך שעברו מאז החלו לעבוד ב-H&M? כיצד הצליחו לצמוח במשך השנים? ומיהם העובדים שהם רוצים שיצטרפו אליהם למסע?

  (צילום: חגי מיכאלי )
(צילום: חגי מיכאלי )
 

על מנת להבין את ה-DNA של מותג האופנה הבינלאומי H&M, דיברנו עם מאשה גורין, סשה פרשין ועידו אמיני, עובדים ותיקים ומנהלים ברשת, שהתקדמו וצמחו יחד עם התפתחות המותג בישראל. מה היתה החוויה שלהם כאשר התריס של החנות נסגר עם פרוץ הקורונה, איך הם צמחו במהלך תקופת העבודה שלהם ברשת, אילו כלים הם קיבלו לאורך הדרך כדי להתפתח, ואילו עובדים הם ישמחו לצרף לצוות היום, כאשר לא מעט אנשים שוקלים לעשות שינוי בקריירה ולמצוא אופקים חדשים לצמיחה.

 

 

אם כן, אפשר לראות ש-H&M הינה חברה מגוונת, וכזו הדואגת לטפח ולפתח את העובדים שלה, או כפי שעידו מגדיר זאת: "השמיים הם הגבול".

 

העדויות מן השטח של מאשה, סשה ועידו ממחישות את המחויבות הבלתי מתפשרת של החברה כלפי העובדים שלה, גם בתקופות לא פשוטות ואפילו כשהחנויות היו סגורות. אותה מחויבות מאפיינת את H&M בעידוד הצמיחה של העובדים לאורך כל הדרך, עד לתפקידי ניהול בכירים.

 

  (צילום: חגי מיכאלי )
(צילום: חגי מיכאלי )
 

אם אתם אוהבים אופנה, אוהבים אנשים ויודעים להעריך שירות טוב, זה הזמן להצטרף למותג הבינלאומי של H&M. זו ההזדמנות שלכם להתחלה חדשה ומרעננת.

 

העתיד שלכם נמצא כאן – לשליחת קורות חיים למשרת מנהל/ת מחלקה בחנויות H&M לחצו כאן >>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים