שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    בנק הפועלים ביצע מיתוג מחדש "למען הלקוחות"
    הבנק השקיע עשרות מיליוני שקלים באסטרטגיית מותג חדשה שבמרכזה "בנקאות נעימה ומותאמת לצרכי הלקוחות"; יישום התוכנית כולל חידושים בכל נקודות המגע עם הלקוח; עמלות, אגב, לא יופחתו

    תשעה חודשים לאחר שבנק לאומי יצא עם אסטרטגיית מותג חדשה והחליף את הלוגו, הודיע בנק הפועלים כי השקיע עשרות מיליוני שקלים באסטרטגיית מותג חדשה שארכה למעלה משנה, ושעל יישומה הוא הודיע היום (ב'). וכן, גם הוא החליף את הלוגו.
    האסטרטגיה החדשה של בנק הפועלים מבקשת להנהיג שינוי מהותי בקשר שבינו ללקוח, ולהוביל את המערכת הבנקאית בארץ עם תפיסה חדשה שבמרכזה שינוי החוויה הבנקאית. לדברי עמירם סיון, יו"ר מועצת המנהלים של הבנק, "בעידן של תחרות חריפה הדבר החשוב ביותר הוא להתמקד באיכות השירות". לדבריו, מדובר בעליית מדרגה במערכת היחסים של הבנק עם הלקוחות שלו.
    לפי מנהלי הבנק, מסקרים שנערכו בשנה האחרונה בקרב לקוחות עולה כי בראש סדר העדיפויות שלהם עומדת הנוחות והקרבה לסניף, וכן איכות השירות, בעוד שנושא המחירים (העמלות) עומדת בתחתית סולם העדיפויות של הלקוחות.
    תוצאות סקר זה, על פי הבנק, הביאו לכך שבמרכז האסטרטגיה החדשה עומדת בנקאות נעימה, פשוטה ומותאמת לצרכי הלקוח.
    נעימה יותר - אבל לא זולה יותר. העמלות שגובה הבנק מלקוחותיו, לא יירדו, למרות שמנתוני בנק ישראל שפורסמו לפני כמה שבועות, עולה כי בנק הפועלים גובה את העמלות הגבוהות ביותר מבין הבנקים הגדולים.

    התוכנית, האסטרטגיה, המוצרים

    בהכנת התוכנית השתתפו יחידות רבות בבנק, שתי חברות ייעוץ בינ"ל: סיגלגייל וג'והן ראיין וכן חברת הפרסום של הבנק בארץ: גיתם BBDO. ממחקר וניתוח שערך הבנק עלה כי רוב לקוחות הבנקים רואים בבנקאות ובמוצריה דבר מסובך, ולכן הם נמנעים במקרים רבים מלהסתייע בבנקים.
    בעקבות זאת הוחלט כי בבסיס המותג החדש יעמדו שלושה עקרונות יסוד: בנקאות פשוטה יותר, נעימה יותר ומותאמת לצרכים האישיים. עקרונות אלו מיושמים בתוכנית שכוללת חידושים רבים שכוללת חידושים בכל נקודות המגע עם הלקוח: הדו"חות על מצב החשבון יהיו ברורים וידידותיים יותר; השירות בטלפון יהיה משופר; סכומי משיכת המזומנים בבנקט יוגדלו עד לגובה היתרה בחשבון (ועד לתקרה של 3,000 שקל ביום); בסניפי הבנק יותקנו במהלך החודשים הקרובים מערכת שילוט פנימית לפישוט ההכוונה לשירותים השונים, וכן מתקני פרסום חדשים נגישים יותר ללקוח. כמו כן יוצבו בסניפים עמדות אינטרנט להדרכת לקוחות לביצוע פעולות בחשבון.
    בנק הפועלים יעלה בשבוע הקרוב עם אתר חדש, שהניווט בו יתבצע לפי שלושה חתכים: מאפייני הלקוח, תוכניות הלקוח ומוצרי הבנק. הלקוח עצמו יבחר את התפריט והגישה המתאימים. בנוסף, לקוחות הבנק יוכלו לקבל מידע על חשבונותיהם מבלי להזדקק להרשמה בסניף הבנק שלהם.

    זהות ויזואלית חדשה

    על מנת לבטא את השינוי גיבש בנק הפועלים זהות ויזואלית חדשה, אותה יוביל לוגו חדש. הסמל יהיה צורת יהלום בגוון אדום המשקף חשיבה דינמית ותנועה קדימה. במקביל שונו אותיות השם בנק הפועלים כדי ליצור - בשילוב עם הסמל החדש - לוגו שמסמל פשטות ובהירות. הלוגו החדש יופיע בשילוט הפנימי בסניף, באתר החדש, בפנקסי הצ'קים, בדו"חות ללקוחות, בכרטיסי הבנקט ובעלוני מדף המוצרים החדש. תוך כמה שבועות ישונה אף עיצוב כרטיסי האשראי של הבנק.
    במקביל יוצא הבנק עם קמפיין חדש בטלוויזיה, עיתונות ורדיו, אותו מוביל משרד הפרסום גיתם BBDO.



    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    הלוגו החדש של בנק הפועלים
    עמדת אינטרנט בסניף בנק הפועלים
    מומלצים