שתף קטע נבחר

המועצה לצרכנות סגרה את ירחון בדוק לאחר 3 שנים

מספר מנויי העיתון ירד בכ-60%. תקציב הירחון יופנה לעריכת מחקרים צרכניים

המועצה הישראלית לצרכנות סגרה את מגזין בדוק. ירחון הצרכנות נסגר לאחר למעלה מ-3שנות פעילות והוצאה כוללת של כ-4 מיליון שקל. מספר מנויי הירחון התכווץ מכ-2000 בשיא ל-800 בלבד טרם הסגירה. בשנת 2001 עמד תקציב הירחון על 1.2 מיליון שקל - כ-30% מכלל תקציב המועצה.
מנכ"ל המועצה לצרכנות, גלית אבישי, אמרה כי ההפצה המוגבלת של העיתון היתה בבחינת בזבוז כספי ציבור. לדבריה, הכספים שיחסכו מהוצאת העיתון יופנו מעתה לביצוע תחקירים צרכניים. במקום בדוק יופץ מעתה עלון לכ-20 אלף חברי המועדון לצרכנות הוגנת של המועצה
לצרכנות. עד כה נשלחו במתכונת החדשה כבר שני עלונים.
עם סגירתו של בדוק מגיע לקיצו נסיון שני של המועצה הישראלית לצרכנות להוציא עיתון צרכנים בלתי תלוי. בדוק נולד במרץ 1998 והיה בן טיפוחיה של המנכ"לית לשעבר, אריאלה רבדל-נדקוב. רבדל ציפתה כי העיתון יגיע לאיזון תוך חמש שנים, אולם הצרכנים הישראלים לא נהרו לחתום על מנוי לעיתון. אבישי ציינה כי הנסיון היה חשוב ומוצדק ונמשיך להוציא מידע לציבור.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
גלית אבישי. אין הצדקה כלכלית
מומלצים