שתף קטע נבחר

קמפיין לטעמי הביסלי החדשים של מנה חמה נודלס

בקמפיין יוצגו הטעמים החדשים: ביסלי גריל, ביסלי פלאפל וביסלי פיצה

אסם יוצאת בקמפיין חדש למנה-חמה-נודלס, המציג את הטעמים החדשים של החברה. הטעמים החדשים הם טעמי ביסלי של אסם: גריל, פלאפל ופיצה, והם נבחרו בעקבות ניסוי על סמך בדיקה בקרב קהל היעד – בני נוער, חיילים, סטודנטים וצעירים – שאהבו את המוצר.
הקמפיין מבוסס על סרטון קצר שיעלה בערוץ השני תחת הסיסמא "מה נחה, מה נחה מה ביסלי!", המזוהה עם המוצר. הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי ההומוריסטי שאיפיין את קמפיין מנה חמה, בכיכובם של צמד הבדרנים אדיר מילר ותומר שרון. הקמפיין מכוון לקהל היעד של המוצר, בני הנוער והצעירים. משרד גיתם BBDO הפיק את הקמפיין.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים