מפעל הפיס יוצא בקמפיין חדש לסופר לוטו
משנה את הקונספט: במקום הסיסמה "מי רוצה להיות מיליונר" עם שי אביבי ומנשה נוי, תופיע הסיסמא "אולי הפעם זה שלך", עם זוכים חדשים
מפעל הפיס עולה בקמפיין חדש ל"סופר לוטו" המציג קונספט חדש: "אולי הפעם זה שלך?". הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי, יעלה לאוויר ביום א' , וכולל שלושה סרטוני פרסומת המציגים זוכים חדשים – מיליונרים שבזכות הזכייה הגשימו פנטזיה. הקמפיין החדש יחליף את קמפיין "קל יותר להיות מיליונר" בכיכובם מנשה נוי ושי אביבי.
"אם הייתי זוכה בלוטו... זה משפט שכולנו מגלגלים ומשתעשעים במחשבה מה היינו עושים בכסף", אומר סמנכ"ל שיווק ופרסום של מפעל הפיס, ד"ר ישראל פלג. "לכל אחד מאתנו יש תשובה אחרת לשאלה, אבל כולנו כבר יודעים מה היינו עושים לאחר הזכייה - אלא שאנו חשים שהחלום הזה רחוק".
לדברי פלג, "הקמפיין החדש מציג אנשים שזה קרה להם, שבזכות הזכייה הגשימו חלום וכל סרטון נגמר בקונספט : "אולי הפעם זה שלך". הקמפיין מתרכז בתחושה שהזכייה מתקרבת, שהיא אפשרית , זמינה ויכולה להיות שלך" אומר פלג.
במקביל לעליית הקמפיין בטלוויזיה יעלו שלטי חוצות, ג'ינגלים ברדיו וכרזות בכ- 2300 נקודות מכירה של מפעל הפיס.