שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    פרארי משתפרת
    כאילו שלא היה לה מספיק כוח, מציגה פרארי גרסה משופרת למכונית הדגל שלה, עם מנוע מוגדל ושיפורים קלים בכל החזיתות

    אם תרצו, השם 575M אומר הכל. חלפו הימים בהם חובבי הגה מכל גיל, מוצא או רמת הכנסה היו נוטלים מחשב כיס או דף ועט כדי להכפיל את שם היצירה החדשה של פרארי במספר הצילינדרים ולקבל את נפח המנוע. כי מכוניות פרארי של פעם כונו לרוב לפי נפח בוכנה אחת מתוך השישיה, שמיניה או תריסר המופלאים (ואגב, ב-456GT זה עדיין עובד).
    אבל בשנים האחרונות אפילו פרארי נכנעת והופכת את החיים קלים וברורים יותר ללקוחות הפוטנציאלים. אולי מתוך הבנה שאלה פשוט לא כל כך בקיאים בהיסטוריה של היצרן האקזוטי ממודנה וממילא רוכשים את המכוניות האקזוטיות כקישוט או השקעה. הם הרי לא מתכוונים ממש לנהוג בפרארי שלהם.
    כך שהיום כבר לא צריך להיות מה"מבינים" כדי לדעת שההבדל הבולט בין ה-575M החדשה שהציגה פרארי כמחליפה ל-550 הוא תוספת של 250 סמ"ק לנפח המנוע. האות-M באה לסמן את המילה MODIFICATO (מעודכן) ורומזת שלמעשה מדובר במקצה שיפורים למכונית הדגל החזקה של פרארי, אשר החליפה ב-96' את ה-512/טסטרוסה. ה-550 סמנה בזמנו מעבר של פרארי (במכונית הדגל) ממבנה טהור של מנוע מרכזי לכזה שמונח בחרטום. היא גם ספרה על יעילות פיננסית חדשה ולא מוכרת אצל היצרן כאשר ה-550 התבססה למעשה על אותה פלטפורמה של ה-456GT.

    שיפורים קטנים

    בסך הכל מדובר במקצה שיפורים עדין למדי כאשר אנשי פרארי ומעצבי פינינפארינה נזהרים שלא לפגוע בקווים המקוריים של המכונית. ההבדלים החיצוניים הבולטים הם לכן הפנסים והחישוקים החדשים.
    השינויים שעבר המנוע, בהם כמובן גם הגדלת הנפח, מביאים להספק משופר של 515 כ"ס (לעומת 485 בדגם ה-550) ותופסת של 2 קג"מ למומנט שמסתכם עתה ב-60 קג"מ. את תריסר הצילינדרים של פרארי ניתן לשדך מעתה גם לתיבה חצי-אוטומטית, שמכונה על ידי פרארי F1. עד היום ניתן היה לקבל את התיבה הזו רק עם המנועים הקטנים והחלשים יותר של פרארי, או במילים אחרות בדגמי ה-360.
    מערכת בולמי הזעזועים האקטיביים עברה שדרוג וכך גם מערכת הבלימה וה-ABS. בפרארי מציינים שהמשקל שאינו נתמך מתלה הוקטן (לטובת נוחות והתנהגות) ומציעים כעת אפשרות לקבל את המכונית גם עם צמיגים סופר רחבים - 355/35 מאחור ו-305/30 מלפנים, הכרוכים סביב חישוקי "19. בנוסף שודרג גם תא הנוסעים, וזכה גם למושבים מחודשים.
    היצירה החדשה של פרארי תוצג לראשונה לקהל הרחב בתערוכת ז'נבה שתיפתח בתחילת החודש הבא.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    פרארי 575MM...
    יותר חזקה...
    יותר מהירה...
    ויותר מתקדמת
    אבל היא נשארה יפה
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים