שתף קטע נבחר

המשווקים החליטו - אתם תנגבו

שטראוס ומאיר-את-בייגל החליטו שהישראלים אוהבים לנגב את האוכל, והכניסו את המלה ניגובים לשם המוצר

איך נדבקה המלה ניגובים לאוכל? כי יצרניות המזון, בחיפושן האינסופי אחר אמצעי השיווק שיגרמו לנו לקנות את המוצרים שלהן, החליטו שהישראלים אוהבים ניגובים.
זו הסיבה ששני מפעלים, שרצו מאוד להיות אטרקטיביים, השיקו בו זמנית מוצרים חדשים ושילבו את המלה ניגובים בשם המוצר. האחד הוא שטראוס, שהשיק את אחלה-ניגובים (חומוס וטחינה) והאחר הוא מאיר-את-בייגל, שהשיק את בייגלה-ניגובים. שניהם מתבססים על מחקרי שוק שערכו למענם שתי חברות - שילוב וגיאוקרטוגרפיה - שמצאו שעם ישראל אוהב לנגב את האוכל.
אחלה-ניגובים היא סדרת מוצרים של שטראוס באריזה אישית, אבל לא בגביע כמו הרביעיות האישיות ששווקו עד כה (וימשיכו להיות על המדף), אלא בכלי שטוח שאמור להיות נוח לניגוב. המחיר עבור 125 גרם: 3.97 שקל.
גלעד זילברברג, מנכ"ל מאיר-את-בייגל, מתאר את הבייגלה שלו כקלאסי לישראלי חובב הניגובים: הבייגלה, מפליג זילברברג בתיאורים, הוא חזק ורחב, ומתאים באופן מושלם לתנועת הניגוב המסורתית. תמורת 250 גרם נשלם 5.90 שקל.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בייגלה ניגובים. חזק ורחב
חומוס אחלה. שטוח
מומלצים