שתף קטע נבחר

האיטלקי בא

לקראת תערוכת ז'נבה מוכיח המעצב האיטלקי ג'וג'ארו שגם אלפא יכולה להיות יפה יותר. הרבה יותר

למרות שיהיה תמיד מי שיתווכח, אפשר לומר כי לפחות בתחום העיצוב, לאיטלקים יש הרבה מה לומר. ולא, לא מדובר רק על מכוניות תצוגה שספק אם אי פעם יגיעו לכביש, אלא על לא מעט דגמים סדרתיים מנקרי עיניים. החל מפרארי ומזארטי מהצד האחד של הארנק ועד ללא מעט דגמי פיאט ואלפא זמינים ומזמינים. אלא שאפילו אלפא-רומיאו, זו שעברה מהפכה עיצובית לפני כחמש שנים עם הצגת ה-156, יכולה קצת יותר. למעשה, הרבה יותר, אם מסתכלים על מה שהמעצב האיטלקי ג'וג'ארו מציע עבורה.

אין שם

למכונית התצוגה של ג'וג'ארו אמנם חסר עדיין שם, אולם נראה שכל שאר התחומים זכו לטיפול מסור. לא ברור על איזו פלטפורמה מבוססת המכונית, אולם המסר ברור ומצביע לכיוון GT 2+2 חזקה שמיועדת לתפיסתו של המעצב להצטרף למבחר של אלפא. ה-GT הזו עושה שימוש במנוע V8 גדל נפח, שיספק לדברי ג'וג'רו יותר מ-400 כ"ס. ומאיפה יש לאלפא מנוע V8? ובכן, אין לה - אבל למזארטי יש. למעשה, מנוע ה-V8 האחרון של אלפא נפח את נשמתו לפני 25 שנה בדגם המונטריאול. זו הסיבה שיחידת הכוח של מכונית התצוגה היא גרסה שונה במעט למנוע ה-4.2 ליטר שמניע את הספיידר וה-GT4200 החדשות לבית מזארטי. שם אגב מספק המנוע לא פחות מ-390 כ"ס.
כדאי לזכור בשלב זה כי מזארטי ביצעה לאחרונה חדירה מחודשת לשוק האמריקני ונראה כי מכונית התצוגה, שאינה מכונית של אלפא אלא הצעה של ג'וג'ארו, מכוונת בדיוק לשם. זו דרכו של המעצב לרמוז לחברה איך בדיוק נכנסים לשוק הרכב החשוב בעולם.
המכונית החדשה תעשה שימוש בתיבה חצי-אוטומטית מתוצרת מגנטי-מרלי, אותה תיבה בה עושים שימוש דגמי אלפא-רומיאו ומזארטי. נתוני ביצועים לא פורסמו עדיין, אך סביר להניח שהיפה הזו גם אופה. ושוב, רצינו שתדעו שהיא באמת יפה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האלפא הבאה...
עלפי סדנת איטלדיזיין וג'וג'ארו
ככה מגיעים לשוק האמריקאי?
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים