שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הגיע הזמן לרובר
    ה-TCV, מכונית התצוגה החדשה של החברה, היא הרבה יותר ממה שהיא מראה

    לפעמים הדברים אינם בדיוק כמו שהם נראים. לפעמים הרושם החיצוני והדמיון המשלים שלנו מטעים אותנו ולפעמים אנחנו פשוט לא מבינים. הרובר TCV היא דוגמה מצוינת לכאורה; במבט ראשון תאמרו אוקיי, זה ברור, רובר עושה גרסת שטח מוגברת קלות ל-75 סטיישן, עם פנים שונות. וגם אם אתם לא טועים בהרבה, אתם שוגים בהמון. כי נכון לרגע זה מבוססת המכונית על רצפת ה-75, אבל הכוונות לעתיד שונות לגמרי.
    "אחרי שטיפלנו לאורך השנה האחרונה במותג MG, הרגשנו שהגיע הזמן לרובר. התחושה היתה שהזנחנו את המותג הזה לפחות מבחינת הלקוחות. אם תסתכל בהיסטוריה שלנו, תראה שמכונית התצוגה האחרונה של רובר הוצגה ב 86' (ה- CCV). אז החלטנו לבסס אותה על שלדת ה-75, פשוט כי זה היה הפתרון הזמין והמהיר ביותר. אבל למעשה היא יכולה לשבת על רצפה חדשה לגמרי". הדובר הוא קווין ספנדינג, ראש הסטודיו לעיצוב של רובר.
    ספנדינג ושאר אנשי רובר מתרגשים מאוד ממכונית התצוגה. "למעשה אנחנו מגדירים עמה מחדש את המותג רובר. אם בעבר דיברנו על יוקרה ועידון, כעת אנחנו מוסיפים לכך גם שימושיות ורב תכליתיות".

    TCV

    מכונית התצוגה של רובר מציגה, כך מסתבר, מאפייני עיצוב שיגיעו למכוניות עתידיות של החברה. "במידה מסויימת חזרנו לרוח הקלאסית שאפיינה את ה-P4 וה-P5, המכוניות הקלאסיות של רובר. כמו במכוניות ההן, הגריל יושב עמוק יותר בתוך מכסה המנוע והחרטום, ולא בולט החוצה כמו בדגמים הנוכחים. גם קו הדופן", ממשיך ספנדינג, "שיורד כלפי מטה מאמצע המכונית הוא מזכרת מהעבר. לכך שידכנו שילוב בלתי אפשרי לכאורה של קו חלון משתפל לאחור, כמו בקופה, ולעומת זאת קו גג ודלת אחורית של סטיישן. זו צריכה להיות סטיישן ספורטיבית כמו הטורינג של ב.מ.וו. יכולנו לעשות מכונית תצוגה ספורטיבית יותר או קיצונית יותר, אבל זה לא היה משרת את המטרה".

    מרכז שדה

    ומה עם תחום השטח? ספנדינג מגיב בחיוב. "למכונית התצוגה הנעה קדמית בלבד. למעשה תכננו אותה כמכונית בגובה רגיל ואז אמרנו בואו נגביה אותה באינץ' ונבחן את תגובת הקהל. אלא שה-TCV כוללת עוד שלל הפתעות מרעישות. היא נראית לכם מכונית גדולה כמו ה-75, אבל אל תתנו לעין להטעות אתכם. אורכה, 450 ס"מ, זהה לזה של הרובר 45. ואם ספנדינג מדגיש זאת, הוא לא עושה את זה לחינם. כי ה-TCV נותנת מספר רמזים עמוקים לגבי ה-45. וזה כבר באמת מפתיע.
    "בעוד זמן לא רב נחשוף בפניכם את התכניות שלנו לעתיד ואתם תופתעו", מבטיח האיש, "כי המכונית הזו יכולה ועשויה להשתמש בפלטפורמה חדשה". כאן כדאי להזכיר כי עד כה היתה הנחה שרובר לא מסוגלת לפתח פלטפורמה חדשה. אבל ספנדינג טוען בדיוק את ההיפך. ולא, הוא בהחלט אינו מתכוון לרכישת פלטפורמה מחברה מתחרה. "יש לנו מספר אופצית לגבי רצפת המכונית, מפלטפורמה חדשה ועד רצפה מקוצרת של ה-75" הוא מפרט.
    אבל בדבר אחד אין ספק ואת זה מאשר גם ספנדינג, ה-TCV היא יותר מרמז למכונית מרכז השדה הבאה של רובר.

    ויש עוד

    ואם כבר אנחנו בענייני מסורת בריטית, רובר החייתה את המותג "וואנדן פלאס" עם גרסת לימוזין ל-75. למכונית בסיס גלגלים מוארך ב-20 ס"מ והיא פותחה בשיתוף עם חברת מקנילי שמתמחה במיגון כלי רכב. עדיין לא ברור באיזה קצב והיכן תיוצר המכונית, אבל לפחות כרגע היא תשווק רק בבריטניה.
    ונסיים באחד הפרטים המעניינים ב-TCV, רובר מצאו דרך לעשות שימוש במקום של הגלגל הרזרבי, כך שניתן להשתמש בחלל הנוסף שהוא מפנה להעמסת מכונת כביסה או כורסה מלכותית. אז מי אמר שלאנגלים אין חוש הומור?

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    רובר TCV...
    מכונית תצוגה עם לא מעט רמזים...
    ואפילו קצת הומור
    ה-75 זכתה לגרסת לימוזין
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים