שתף קטע נבחר

אלשרד משקיעה 5 מיליון שקל בהחדרת המותג FILA

החברה הפיקה קטלוג בעלות של 2.5 מיליון שקל ובנוסף, תפתח חנות דגל בבית פנורמה בת"א

חברת אלשרד, משווקת מותגי אופנה וספורט, משקיעה יותר מ-5 מיליון שקל, בהחדרת המותג האופנה האיטלקי FILA ובפתיחת חנות הדגל, בבית פנורמה בתל אביב, שתכלול יותר מ-15 מותגים.
הקטלוג מונה 16 עמודים ומככבים בו: רומי אבולעפיה, ליאור אשכנזי, עדי עזרוני, ניר לוי, איה שטיינוביץ', אורי בנאי וכרמל סידי. הקטלוג הופק על-ידי משרד הפרסום קשר בראל, במיליון עותקים ובעלות של 2.5 מיליון שקל. הפקת הקטלוג והקונספט הוא חלק ממדיניות החברה העולמית ונעשה בתאום עם הנהלת החברה האיטליה.
לדברי רוני אירני, מנכ"ל חברת אלשרד, הפקת קטלוג האופנה נועדה להעמיק את החדרת המותג פילה, כמותג אופנה לכל המשפחה, צעיר, דינמי ומעודכן, להבדיל מהתדמית המזוהה עם ספורט בלבד שאפיינה את פילה בארץ ובעולם. במקביל, פרישת המותג הורחבה למאות נקודות מכירה ברחבי הארץ, מרשתות ועד חנויות אופנה וביגוד.
חברת אלשרד מחזיקה בזיכיונות בלעדיים של מותגים בתחומי הספורט, האופנה והפנאי ומשווקת אותם בכ- 1,000 נק' מכירה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים