שתף קטע נבחר

רשת האופנה תמנון תשקיע מיליון ד' בסניפים חדשים

הרשת רוצה להתחרות בפוקז. ב-2002 תשקיע תמנון כמיליון דולר ב-7 חנויות נוספות וכ-500 אלף דולר בקמפיין שיווק. לרשת 23 סניפים ומחזור מכירות של כ-50 מיליון שקל.

רשת האופנה תמנון מתחרה ברשתות אופנת הקז'ואל ובראשן רשת פוקס. לדברי מנכ"ל החברה, ברוך ריינר, תתמודד תמנון בתחום אופנת הקזו'אל בשוק בו מתחרות פוקס, TNT ורשתות נוספות, הן ברמת האיכות של המוצרים והן במחירים התחרותיים שלהם עם VALUE FOR MONEY גבוה. לדבריו, 70% ממוצרי החברה מיוצרים בארץ ו- 30% בחו"ל.
במסגרת התחרות הצפויה בענף, תמנון מתכוונת להרחיב במהלך שנת 2002 את פריסתה ולהקים 7 חנויות חדשות בהשקעה כוללת של כמיליון דולר. כמו כן, תשקיע החברה כ-500 אלף דולר בקמפיין שיווק, פרסום וקידום מכירות שיעלה באפריל.
ריינר צופה, כי בעקבות הרחבת הפעילות יגדלו מכירות תמנון ב-40% . לדבריו, מיום הקמת הרשת היא מראה צמיחה עקבית של בין 20% ל-40%.
תמנון פועלת בארץ בפריסה ארצית מזה 8 שנים. לרשת 23 חנויות ומחזור המכירות שלה עומד על כ-50 מיליון שקל. בשנה האחרונה נרשמה עלייה של 25% במחזור המכירות.
תמנון מציעה אופנת קז'ואל לצעירים. הקולקציה של החברה כוללת חולצות טי מודפסות, מכנסיים קצרים וחולצות ריב לילדים, עליוניות, סריגי קיץ מלייקרות, חולצות אריג ומגוון חולצות מודפסות וחלקות וכן מכנסיים וחולצות עם הדפסים ואיורים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תמנון. עלייה של 25% במכירות בשנה האחרונה
מומלצים