שתף קטע נבחר

מי עדן משקיעה 10 מיליון שקל בזהות מותגית חדשה

החברה יוצאת במהלך אסטרטגי שיווקי ופרסומי, שכולל עיצוב מחודש של הלוגו, קמפיין פרסום, שילוט חוצות ופעילות קד"מ

מי עדן, יצרנית ומשווקת מים מינרליים, יוצאת במהלך אסטרטגי שיווקי לבניית זהות מותגית חדשה, בהשקעה של 10 מיליון שקל. זאת לציון 20 שנות היווסדות.

תהליך המיתוג התבצע על ידי ברוך נאה CREATIVE BRANDING מקבוצת פשר-לבנון-נאה, בשיתוף עם משרד הפרסום מקאן קשר בראל.

כצעד ראשון, משיקה החברה לוגו חדש בעיצוב תלת מימדי, המבטא את ערכי המותג, התחדשות, אנרגטיות ובריאות. בנוסף, היא תעלה קמפיין פרסום תדמיתי, שלטי חוצות ותבצע פעילויות קד"מ.

יאיר נחמד, מנכ"ל מי עדן ישראל, אמר "למרות שמחקרי שוק מצאו כי מי עדן נתפסת כמותג נועז ופתוח לחידושים, רצינו ליצור מיתוג חדש שיבטא את חזון החברה ואת רעיון המותג במלואם".

המותג מי עדן יצא לשוק בשנת 1982. מאז השקתו, ערכה מי עדן שינויים מזעריים בעיצוב המוצר.

קטגוריית המים המינרליים מהווה 24% מכלל שוק המשקאות הקלים. קצב הצמיחה הממוצע בענף זה בישראל עומד על כ–20% לעומת קצב צמיחה של כ- 7% במשקאות האחרים.

על פי נתוני נילסן לשנת 2001-2002, השחקנים המובילים בשוק הם: מי עדן עם 35% נתח שוק, נביעות 24%, עין גדי 12% וסן בנדטו 9% נתח שוק. עוד עולה מנתוני נילסן, כי שיעור החדירה של קטגוריית המים המינרלים לבתי אב הגיעה בשנת 2001 ל- 79%.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מי עדן. עיצוב הלוגו בתלת מימד
מי עדן. עיצוב הלוגו בתלת מימד
מומלצים