שתף קטע נבחר

שופרסל מחזקת את המותג הפרטי סופר-קלאס

במסגרת חודש המותג הפרטי של הרשת יימכרו מוצרי המותג במבצעים מיוחדים

רשת שופרסל מקדישה את חודש יוני למותג הבית "סופר קלאס". במסגרת זו יתקיימו מבצעים מיוחדים והנחות משמעותיות על מוצרים רבים.
שופרסל החלה לשווק את מוצרי "סופרקלאס" במאי 1997, ובחודש האחרון נוספו מוצרים נוספים למותג: אבקת כביסה, שמן זית, סדרת מגבונים לחים לתינוק, סדרה חדשה של דגני בוקר, מברשות שיניים ועוד. כיום מונה המותג למעלה מ-1300 פריטים שונים.
המוצרים בכל קטגוריה מפותחים ומשווקים, כאמור, תוך התאמה לצרכן הישראלי. בזאת נבדלת שופרסל, מרשתות אחרות, המשווקות מותגים פרטיים המיובאים מחו"ל, ומותאמים לתושבי הארץ שבה הם מיוצרים.
מרשת שופרסל נמסר, כי כל מוצר של המותג הפרטי מותאם לטעמו של הצרכן הישראלי. הרשת משתמשת בשירותי מכון מיוחד העורך פנלים לצרכנים. ספקי הייצור השונים נבחרים בהתאם לציון מבחן הטעימה של המוצר, ובהתאם לעמידה בביקורת איכות וברמת המחירים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סופר-קלאס. המוצרים נבדקים
מומלצים