שתף קטע נבחר

 

ניו-פארם חוגגת 10 עם קמפיין ב-3.2 מיליון שקל

הרשת יוצאת במבצעי מכירות תחת הכותרת CRAZY SUMMER. במסגרת המבצע, יימכרו אלפיים מוצרים בחנויות הרשת במחיר של 10 שקלים

רשת הדראגסטור ניו–פארם חוגגת 10 שנים להקמתה, ויוצאת לרגל זאת במבצעי מכירות תחת הכותרת CRAZY SUMMER. במסגרת המבצע, יימכרו אלפיים מוצרים בחנויות הרשת במחיר של 10 שקלים.
המבצע יגובה בקמפיין בהיקף 3.2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסנוב. הקמפיין יעלה בתחילת יוני ויכלול פרסום בטלוויזיה, על גבי אוטובוסים, בעיתונות והפצת אינסרטים מעוצבים.
ניו פארם הוקמה ב-1992 על ידי חברת כלל, במהלך 10 השנים עברה הרשת שינוי בעלים בהם שונה השם מכלל פארם לניו -פארם עד שבסוף שנת 2001 נרכשה ע"י קבוצת בורוביץ רוזן, שרכשה גם את הקלאב מרקט. לרשת 35 סניפים בפריסה ארצית.
לדברי ירון דור, מנכ"ל הרשת, בשנה האחרונה גדלו המכירות בשיעור של 15%, והרשת שיפרה משמעותית את נתחי השוק שלה, במיוחד בתחום הקוסמטיקה וזאת תוך התייעלות תפעולית, שהעבירה את החברה לרווח.
בשנה הקרובה תתרחב הרשת ותפתח חנויות נוספות בארץ, וכן תפתח חנויות במתכונת STORE IN STORE בסניפי המזון "ג'מבו", השייכת לקבוצת קלאב מרקט.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים