שתף קטע נבחר

מספר 2, בדרך ל-3

ההאמר H2 הוא גרסה מתורבתת להאמר המוכר. אם הוא יצליח, נקבל בעתיד גם את ה-H3

לרבים מאנשי המילואים אין רגשות חיבה גדולים להאמר, כלי השטח האימתני שהפך לבן בית בצה"ל. למעשה, אפשר בהחלט להבין אותם, מאחר ודגמי ההאמר הצבאיים מיוצרים בגרסאות ספרטניות להחריד על-ידי AM General - חברת הבת של GM. אלא שבארץ האפשרויות יש אנשים שלמדו לחבב את ההאמר, בעיקר את הגרסאות האזרחיות והמפנקות של המפלצת.
לפני כשנה וחצי חשפה ג'נרל מוטורס גרסה מתורבתת של ההאמר, שהחליפה את מנוע הדיזל הרועש במנוע בנזין גדל נפח ואת תא הנוסעים בכזה המאפשר קיומם של חיי אזרחות למופת - נגיד. באותה הזדמנות, הודיעה GM כי למפלצת קוראים H1 והבטיחה כי בתוך זמן קצר יוצע גם אח קטן, שיענה לשם H2. זה, כך הסבירו אנשי החברה, יעניק את הטוב משני העולמות - יכולת שטח מצוינת עם עידון מתבקש - יחסי.

H2

את ההבטחה הזו מתכוונים אנשי ג'נרל מוטורס לפרוע בתחילת חודש יולי, תאריך תחילת שיווקו הרשמי של ה-H2 - גרסה קטנה ומתורבתת של ההאמר. עד כמה חשובה נקודת מבט ניתן ללמוד מנתוניו של הכלי החדש. אחרי הכל, קשה להגדיר מנוע בנזין בנפח 6.0 ליטר כקטן, ובעייתי לכנות שלדה נפרדת עם מתלה עצמאי מלפנים וסרן חי מאחור, כמתורבתת. אלא שהשוואה לאחיו הגדול מגלה שה-H2 הוא בהחלט יצור מעודן. אמנם הוא ארוך ממנו, אך קטן בכל שאר המידות וגם שוקל פחות. תא הנוסעים מהודר, שקט ומפנק הרבה יותר, ולדברי ג'נרל מוטורס - התנהגות הכביש שופרה.
למרות זאת, מבטיחים בג'נרל שיכולת השטח עדיין גבוהה ביותר ומספרים על מרווח גחון של 27 ס"מ, זווית גישה של 41.7 מעלות וזווית נטישה של 40. ואם כל זה לא אומר לכם שום דבר, זה בסדר. כי ההאמר החדש מיועד בין השאר לאלה שלא יודעים מה זה אומר, אבל נורא רוצים שיהיה להם כזה. בדיוק כמו רוכבי SUV רבים בישראל, הנלחמים מדי יום במדרכות עקשניות. אחרי הכל, אופנה זו אופנה ובארה"ב יודעים לעשות זאת בגדול.

H3

ההאמר H2 מהווה קריאת כיוון ראשונה של GM בתחום אופנת השטח. מי שהיה פעם רכב שטח קשוח, מתעדן היום כדי להתאים לקהל רחב יותר שרוצה, ויכול, לשלם עבור תדמית קשוחה ויכולת עירונית. בינתיים מתברר כי בארה"ב יש הרבה שיכולים ורוצים, וכבר עכשיו נרשמו הצעות רכישה לרכב במחיר הגבוה ב-10,000 דולר ממחירו הרשמי. מאחר ו-GM הודיעה כי תייצר בשלב ראשון רק 40,000-35,000 כלים כאלה בשנה, המצב צפוי רק להחמיר.
בכל מקרה, בהנחה שהניסיון להציע את ה-H2 לשוכני הערים יצליח, מתכוונים אנשי הג'נרל הציע בעתיד גרסה קטנה עוד יותר של ההאמר שתענה לשם H3. זה אמור להיות מעודן עוד יותר, אבל ישמור ככל הנראה על המראה הקשוח. רק שזה לא יגמר במיניוואן...

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האמר H2...
עדיין נראה קשוח...
אבל יותר מפנק
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים