שתף קטע נבחר

הגיע זמן ה-SSR

שלוש שנים לאחר חשיפתו, זוכה סוף-סוף שברולט SSR להגיע אל הכביש הציבורי. ועכשיו מותר לשאול: מי באמת רוצה טנדר קבריולה?

האמת? לנו כבר נמאס מה-SSR. ומדובר בהחלט במקרה נדיר בו רכב תצוגה מעניין הופך מאוס על כוחותינו. אלא שבמקרה של ה-SSR, שברולט באמת הגזימה. הטנדר-קבריולה הוצג לראשונה בשנת 2000 וזכה לתגובות נלהבות מצד הקהל האמריקני. זה אהב את עיצוב הרטרו הנאה, כמו-גם את האפשרות לוותר על הגג וליהנות מהרוח. למעשה, במדינה שבה הטנדרים הפכו כבר מזמן מכלי-עבודה לאביזר אופנתי, היה ה-SSR המילה האחרונה.

אבל שברולט הצליחה כאמור להרוס גם את זה. מה שהתחיל כרכב תצוגה מלהיב, הפך בשלוש השנים האחרונות למופע השחוק והקבוע של היצרן בכל תערוכה ואירוע אפשרי. הקהל שהתלהב בשנת 2000, הצטנן ב-2001, קפא ב-2002 והחליט לרכוש רכב אחר ב-2003. דווקא כשבשברולט נזכרו להתחיל בייצור ה-SSR הסדרתי.

 

ההצגה ממשיכה

 

ובכל זאת, שיווקו של ה-SSR בארה"ב זוכה להתייחסות יוצאת דופן מצדה של שברולט. וכמו בשלוש השנים האחרונות, גם כאן לוקחים אנשי החברה את הזמן. 25 דגמי ה-SSR הראשונים ייוצרו בין דצמבר 2002 ואפריל 2003, כשלכל אחד מהם ישנו תפקיד קבוע ומשמעותי במסע יחסי הציבור הארוך שמתכננת שברולט. כך לדוגמה יועבר טנדר מספר 1 למוזיאון GM, טנדר מספר 5 ישמש כרכב יחסי ציבור לכוכבי הוליווד, מספרים 13-11 ישמשו להופעות של זמרים, מספרים 17-14 להופעות בסרטים ובטלוויזה, וכיוצא בזה.

מי שבכל זאת לא יישבר ועדיין ירצה לרכוש שברולט SSR ייאלץ להמתין עד לקיץ 2003, אז יחל שיווקם של הדגמים הסדרתיים באמת. הטנדר-קבריולה יציע מראה ספורטיבי עם חישוקי "19 מלפנים ו-"20 מאחור, כשעל ההנעה אחראי ה-V8 המוכר של GM בנפח 5.3 ליטר. וחוץ מזה, הוא נראה לא רע.

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שברולט SSR...
שברולט SSR...
גם טנדר, גם קבריולה...
גם טנדר, גם קבריולה...
ועכשיו גם סדרתי
ועכשיו גם סדרתי
מומלצים