שתף קטע נבחר
 

ארה"ב: יוטלו הגבלות על הטלמרקטינג

רשות הפיקוח מנסה להגן על אנשים שנמאס להם ממגיפת השיחות השיווקיות

נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב יצרה מערכת של אמצעים, המיועדים להגנה על אנשים שאינם מעוניינים לקבל את שטף השיחות מאת חברות מסחריות.
צרכנים יוכלו להירשם ברשימה כל-ארצית, אשר תציין במדויק את כל מי שאינו מעוניין לקבל שיחות כאלה; רשימה זו תהיה מעין "מחוץ לתחום" מבחינת החברות המסחריות שמשתמשות בשיחות-טלפון אל צרכנים פוטנציאליים כדי לקדם מכירות.
מבחינת הצרכנים, הגישה אל הרשימה תתבצע דרך האינטרנט או באמצעות מספר-חינם אשר הממשל יעמיד לרשות המעוניינים כי הטלפון שלהם יהיה חסום בפני שיחות טלמרקטינג. הרישום יהיה בתוקף למשך 5 שנים; כדי להמשיך ולהיות חסום, יהיה על הצרכן להירשם מחדש.
בנוסף לרשימה, יש עוד שתי הגבלות על החברות: הן תהיינה חייבות למסור על עצמן מידע, שיאפשר לזהותן על-ידי מכשירי שיחה מזוהה. וכן, יהיה עליהן להגביל במידה משמעותית את מספר השיחות ה"נטושות": כאלה שבהן היוזם מתנתק לפני שקיבל תשובה, או שבהן המשיב שומע רק שקט מן הצד היוזם את השיחה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אפשר להניח את השפופרת - זה סתם איש-מכירות
מומלצים