שתף קטע נבחר

העתיד של רינספיד

סדנת השיפורים השוויצרית חושפת פרטים ראשונים על ה-Bedouin - פורשה 911 טורבו סטיישן המונעת בגז, שיודעת לעשות עוד כמה דברים

כמו בשנים עברו, גם השנה מתכננת יצרנית השיפורים השוויצרית רינספיד למשוך תשומת-לב בתערוכת הרכב הביתית בז'נבה. רינספיד, שמשמשת כנציגתה של סדנת AMG בשוויץ, הציגה בשנה שעברה את הפרסטו - מכונית ייחודית שהתבססה ברובה על חלקים מתוצרת דיימלר-קרייזלר. השנה ממשיכה רינספיד עם הגרמניות, אך בוחרת הפעם בפורשה.

911 טורבו-סטיישן

Multy Utility Vehicle, זה השם לו זוכה ה-Bedouin - גרסת סטיישן מוגבהת של ה-911 טורבו. אלא שברינספיד - מי שמוכרת באירופה גם כסדנת שיפורים מוצלחת לפורשה - לא הסתפקו בזה, אלא גם טיפלו במנוע. ההספק המקורי של 420 כ"ס אמנם נשאר בעינו, אבל מקור ההנעה הפך להיות גז טבעי. ברינספיד מבטיחים שזה לא פוגע בביצועים, אך מודים כי המרכב החדש יקשה על זינוק מעמידה למאה קמ"ש ב-4.2 שניות, ושמירה על המהירות המרבית המקורית של 305 קמ"ש, שתוגבל ל-250.
לעומת זאת מבטיחים ברינספיד כי ה-Bedouin תציע יכולת שטח מרשימה עם מרווח גחון גדול ומתלי אוויר חדשים. ואם זה לא מספיק, הרי שמכונית התצוגה החדשה תוכל להפוך גם לטנדר בלחיצת כפתור. מנגנון חשמלי ידאג לקיפול חלקו האחורי של הגג והפיכתו לארגז מטען פתוח.
כמו תמיד, ברינספיד לא מזכירים בשלב זה תוכניות לייצור המכונית, וסביר להניח שזו תישאר בגדר מכונית תצוגה. את המטרה המרכזית של הפגנת כוח טכנולוגית מקווים ברינספיד להשיג בכל מקרה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רינספיד Bedouin...
פורשה 911 טורבו-סטיישן...
על גז
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים