שתף קטע נבחר

קאיה עושה פאר

אנשי קאיה דואגים לעורר עניין לקראת תערוכת ז'נבה וחושפים איור ופרטים ראשונים של האופירוס הגדולה. פאר תוצרת קוריאה

ארבע שנים בלבד. זה הזמן שיידרש, כך לפחות מאמינים העושים במלאכה, כדי להפוך את קאיה למשהו אחר לגמרי. לא עוד מכוניות זולות ועממיות, אלא חטיבה צעירה ודינמית בתוך קונצרן יונדאי, עם מגוון דגמים מעניין ואטרקטיבי לכולם. ומספיק רק להקשיב למקורות בחברה, הטוענים כי המטרה המוצהרת היא להיות עבור יונדאי מה שמסמל המותג אלפא רומיאו בפיאט, או להבדיל דגמי סיאט בקונצרן פולקסווגן. זאת אומרת, בעיקר דגמים עם גוון ספורטיבי, מהנים לנהיגה ומכוונים לקהל יעד צעיר. נשמע דמיוני?

יכול בהחלט להיות שמדובר כאן בעיקר במשאלת לב, אך קאיה מתחילה בדרך הארוכה כבר עכשיו. אמנם לא מדובר כאן במכונית ספורטיבית, אבל גם לא בדגמים העממיים שהכרתם עד היום.

 

אופירוס

 

המכונית הראשונה אותה מתכוונים בקאיה לחשוף, כיריית פתיחה בדרך למירוץ הארוך שמתוכנן, היא האופירוס (Opirus). מדובר במי שעתידה להיות "מכונית הדגל" של החברה בשנים הקרובות, ואשר תוצג כבר בתערוכת ז'נבה הקרובה. עד שזה יקרה, חושפים אנשי קאיה איור ופרטים ראשונים על המכונית.

האופירוס החדשה תמוצב מעל למגנטיס הנוכחית, כשהבסיס למכונית - או מדויק יותר לומר "כמעט הכל", חוץ מהעיצוב – יהיה ה-XG של יונדאי. על ההנעה יופקד V6 עם 198 כ"ס, שיחד עם תיבה אוטומטית בת חמישה הילוכים (ותפעול ידני) יעזור למכונית הגדולה לזנק מעמידה למאה קמ"ש ב-9.2 שניות.

בתחום הבטיחותי תוצע המכונית עם שמונה כריות אוויר, בקרת אחיזה, בקרת יציבות ומערכת סיוע בבלימת חירום.

בקאיה מתכננים להתחרות עם האופירוס במכוניות כמו פיז'ו 607, ניסן מקסימה, רנ וול-סאטיס ואחרות, כשהיתרון המשמעותי ביותר שלה צפוי להיות מחיר תחרותי.

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קאיה אופירוס. מסתערת על אירופה
קאיה אופירוס. מסתערת על אירופה
מומלצים