שתף קטע נבחר

הלך הגליק: יוניליוור תשווק את קליק גם למגזר החרדי

משנת 92' שווק המותג קליק במגזר החרדי כ"גליק"

יוניליוור ישראל, בעלת מותג השוקולד קליק המשווק במגזר החרדי מאז 1992 תחת השם גליק, מאחדת את שם המותג בשני המגזרים שמעתה ייקרא קליק גם במגזר החרדי.

איחוד המותגים נבע הן בשל החלטה אסטרטגית שהתקבלה לצמצם מותגים עד שנת 2004, וכן לאור הצורך לפעול לפישוט

תהליכים בשרשרת האספקה ובשיווק.

דורון זילברשטיין, מנהל השיווק של תלמה ו-ורד הגליל, אמר כי "עם קבלת הכשר הבד"צ הגורף לכול המוצרים המיוצרים בורד-הגליל הפך נושא המיתוג הכפול לבלתי רלוונטי וכעת ניתן להרחיב את קו המוצרים לשוק החרדי ולהציע גיוון וחדשנות כמו גם סינרגיה רבה יותר בפעולות הקידום השונות.

במגזר החרדי יעלה קמפיין פרסום תחת הסיסמא "הגליק שכולנו אוהבים מעתה הוא קליק", באמצעות משרד הפרסום מימד המתמחה במגזר החרדי.

שוק חטיפי השוקולד מוערך בכ-216 מיליון שקל בשנה.

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קליק. גם לחרדים
קליק. גם לחרדים
מומלצים