שתף קטע נבחר

פורשה מציגה - כוח לקבריולט

פורשה הציגה השבוע גרסת קבריולט חדשה ל-911. הפעם מדובר בקאררה 4S - הנתונים דומים במפתיע

פורשה ממשיכה להרחיב את היצע גרסאות ה-911, והפעם מדובר בגרסה כוחנית (עוד) יותר לקבריולט המוכרת. הקאררה 4S קבריולט (שם רשמי...), היא לא פחות ולא יותר מגרסת גג-רך לקאררה 4S הנוכחית, עם הנעה כפולה קבועה לכל ארבעת הגלגלים כמובן.
הקבריולט מצוידת במכלולים דומים לאלו של הקופה, וזה מסביר מדוע נתון ההספק המרבי עומד על 320 כ"ס, היישר ממנוע הבוקסר 3.6 ליטר בעל שישה צילינדרים, הממוקם כזכור באחורי המרכב. נתוני הביצועים שתציע גרסת הקבריולט, עם גג סגור מבקשים בפורשה להדגיש, דומים לאלה של הקופה במהירות המרבית (280 קמ"ש), וקרובים מאוד לאלו של הסגורה בנתוני המיאוץ למאה קמ"ש. 5.3 שניות בלבד ידרשו לנהג הממהר להאיץ מעמידה, שתי עשיריות בלבד יותר מהקופה השוקלת 70 ק"ג פחות.
מבחינת עיצוב, אין הרבה חדש. פס קישוט אדום לרוחב מאחור, סבכה קדמית המזכירה את זו שבטורבו. אבל הדמיון לזו האחרונה לא נעצר רק בעיצוב, שכן הטורבו החזקה תורמת גם את מערכת הבלימה, דיסקים מאווררים בקוטר של 330 מ"מ.

שיווק

תחילת שיווק הקאררה 4S קבריולט מתוכנן לאוקטובר 2003, עם תג-מחיר (באירופה) של כ-85,000 יורו, או 93,000 דולר בארצות הברית. נכון שגרסה זו מתוכננת (כרגיל) לשפר את נתוני המכירות, אם כי עיון קצר בדוחות פורשה מלמד כי אין לה בעיה גם כרגע. מכירותיה בשנה החולפת עלו בלמעלה מ-18%, זאת למרות מגמת ירידה עולמית במכירת מכוניות של למעלה משלושה אחוזים באירופה, וכמעט ארבעה בארה"ב. כנראה שפורשה יודעת את העבודה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים