שתף קטע נבחר

מותחים את השטח

ניסאן מעדכנת את ה-X-טרייל שלה, ובאותה ההזדמנות מאבזרת אותו בהגה מתקפל ייחודי. ומהצד השני של האוקיינוס, גם ג'יפ מתמתחת

יצרנית הרכב ניסאן חושפת מתיחת פנים כמעט-מתבקשת לרכב הכביש-שביל שלה, ה-X-טרייל. בכדי להעלות את האטרקטיביות שלו מול מתחרים מצליחים ממנו, עבר הרכב שינויי חזית הכוללים סבכה קדמית חדשה ויחידות תאורה מעודכנות, כמו גם שינויים קוסמטיים קלים ליחידות מאחור. הפגושים שונים מעט מבעבר, וכוללים פנסי ערפל חדשים מלפנים. את השינוי החיצוני מסכמים שני צבעי מרכב חדשים.
בתא הנוסעים מציגה ניסאן פריט אבזור מעניין אותו פגשנו בכלי רכב יעודיים אחרים, בדמות הגה הניתן לקיפול בזווית של 45 מעלות כלפי מעלה, לטובת גישה קלה למושב הנהג. שינוי נוסף התבצע באזור הקונסולה הקדמית ולוח המחוונים, שנהנים כעת מחומרים איכותיים יותר. בנוסף, מעתה יש תאי אכסון ומחזיקי כוסות חדשים, המסוגלים לקרר ולחמם את הפריטים המוחזקים בהם.

גם ג'יפ

ומיפן לארצות הברית, ולכוונות ההתרחבות של ג'יפ - חטיבת השטח של דיימלר-קרייזלר - בשוק האירופאי. לצורך כך, כפי שסיפרנו לכם בעבר, תציג היצרנית גרסאות חדשות לרנגלר המוכר ולצי'רוקי-ליברטי הקומפקטיים. בנוסף, פרסמו לאחרונה פרטים שונים על מתיחת פנים קלה ונוספת לגרנד צ'ירוקי, היוקרתי בין דגמיה.
זה האחרון כבר איננו צעיר, ומתחרים יוקרתיים ומודרניים ממנו מקשים עליו להצליח בשוק האירופאי. אז רגע לפני שיוצג המחליף, כדגם 2005, מבצעת ג'יפ מתיחת פנים שעיקרה שינויים קלים מאד. מדובר בעיקר ביחידות תאורה מעודכנות, סבכה קדמית גדולה יותר ובשינויים קלים בפגושים.
שינוי נוסף הוא למראות הג'יפ, שכעת מעוצבות בצורה שמפחיתה רעידות ורעשי רוח, או כך לפחות טוענים בחברת כלי השטח האמריקנית. בתא הנוסעים השינוי מינורי אף הוא, ונסוב בעיקר סביב תאי אכסון חדשים, אפשרויות אבזור חדשות - חישני גשם למשל - ואפשרויות בטיחות חדשות בדמות כריות צד הממוקמות בתקרה. וזה אביזר שאנחנו ממליצים עליו בחום.
בתחום ההנעה יוצע הגרנד המחודש עם מנוע דיזל 2.7 ליטר הזרקה ישירה בשיטת המסילה המשותפת ובסיוע מגדש טורבו אותו בחנו לאחרונה. למנוע זה הספק של 163 כ"ס ומומנט נאה של כ-40 קג"מ כבר ב-1800 סל"ד. בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה יחסי העברה, יוכל הצ'ירוקי המחודש להאיץ מ-0 ל-100 ב-11.2 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 190 קמ"ש.
מנועים נוספים בהיצע הדגמים לאירופה הם ה-V8 בנפח 4.7 ליטר ו-258 כ"ס או 223 כ"ס בהתאם לגרסה, כמו גם מנוע 4.0 ליטר שישה צילינדרים בטור עם 190 כ"ס, שישודך עדיין לתיבה אוטומטית עם ארבעה מהירויות, בניגוד ליתר הגרסאות שמצוידות בחמישה הילוכים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניסאן X-טרייל...
עבר מתיחת פנים...
מוצע עם הגה מתקפל...
ובשינויים קלים
ג'יפ גרנד צ'ירוקי...
נמתח אף הוא
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים