שתף קטע נבחר

עוד פרארי? בבקשה

פרארי נהנית לאחרונה מתשומת לב חסרת תקדים, לאחר שחשפה איורים ראשונים של מחליפת ה-456. כעת היא משחררת פרטים נוספים

אתם באמת מכירים חובב רכב שיניח כי מדובר בנושא לא חשוב מספיק? הגם שמדובר במכונית שכנראה לעולם לא תהיה שייכת לאחד מאיתנו, וסביר להניח שגם למרביתכם. ולמרות שאנו עוסקים בפרטים משניים יחסית, אפילו כאשר מדובר באם יצרניות מכוניות הספורט בעולם. פשוט קשה לנו שלא להתייחס לכל פיסת מידע על מחליפת ה-456.

וגם פרארי מתקשים לשמור בסוד, ובכלל מרוצים מהרעש התקשורתי מסביב. לכן החליטו היום לחשוף פרטים נוספים על המכונית החדשה.

 

אתם יושבים?

 

ראשית, בדומה ל-456, גם המחליפה תציע ארבעה מקומות ישיבה, במבנה 2+2 כמובן. וכדי למנוע חשש כי מדובר כאן בצינוק המתאים לכל היותר לשקית קניות דקיקה, מבטיחים האיטלקים כי המרחב מאחור יספק בנוחות שני מבוגרים. או קיי, רשמנו לעצמנו.

מה עוד? כאילו שזה משנה למישהו באמת, למעט שחקני הגולף שבין בעלי המכונית האקזוטית. אבל תא המטען, כך נטען, יהיה גדול משמעותית מבעבר. תא הנוסעים יעבור אף הוא שדרוג משמעותי מאד, לטובת איכות, רמות פינוק ואבזור גבוהות מאי פעם.

 

פרארי, לא?

 

אבל מה שמעניין כל אחד, גם אלה שלא חולמים אפילו להניח רגל רועדת על מצערת הסוס הצוהל, הוא כמובן נתון ההספק המרבי שישחרר מנוע ה-V12. ובכן, הגם שלא שחררו עדיין את נתון הנפח, עד 540 כ"ס יעמדו לשירות הנהג הנמרץ. המהירות המרבית תהיה גבוהה מ-300 קמ"ש, בכל מקרה.

לצורך יכולת כביש טובה (עוד) יותר, צפויה חלוקת המשקל להשתפר לעומת המכונית היוצאת. לטענת פרארי, את זה השיגו באמצעות הסטת המנוע לכיוון מרכז המכונית, מאחורי הסרן הקדמי, והעתקת תיבת ההילוכים והדיפרנציאל אל הסרן האחורי. אגב, סידור זה אחראי גם למרחב המחייה המשופר שמבטיחה פרארי לנוסעים.

כמובטח, הפרארי החדשה, באדום לוהט ללא ספק, תיחשף לראשונה באופן רשמי בתערוכת דטרויט, ינואר 2004.

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מחליפת ה-456...
מחליפת ה-456...
עם מרווח משופר לנוסעים...
עם מרווח משופר לנוסעים...
ותא נוסעים נעים יותר
ותא נוסעים נעים יותר
מומלצים