שתף קטע נבחר

שרון ניצחה את נינט

"קחי אותי שרון" זכתה אמש לרייטינג של 29.6 אחוז. מדובר ברייטינג הגבוה ביותר שנרשם מזה כארבע שנים לתוכנית המשודרת ביום שבת. "לא חשבתי שזה יהיה כזה להיט", מודה האם הגאה דינה אילון

פרק הסיום של "קחי אותי שרון" זכה אתמול לרייטינג של 29.6 אחוזי צפייה בממוצע בקרב משקי הבית באוכלוסייה היהודית. מדובר בכמיליון וחצי איש שצפו בתוכנית הסיכום, במהלכה נדרשה שרון אילון להכריע בין גדי ליואב. שיא הצפייה, בשעה 22:15, עמד על 35.4 אחוז. מדובר ברייטינג גבוה יותר מזה של תוכנית הגמר של "לא נפסיק לשיר - כוכב נולד", שזכתה ל-26 אחוזי צפייה בממוצע ולשיא צפייה של 32 אחוז. 

 

התוכנית זכתה במהלך שידורה בשבועות האחרונים להוביל את טבלת הרייטינג וגרפה בעונת הקיץ ממוצע של 23.3 אחוז.

 

גם בתחום הפרסום עקפה שרון את נינט: בנק הפועלים שילם 150 אלף שקל על הפרסומת ששודרה רגע לפני שהכריזה שרון כי היא בוחרת ביואב. בכך גברה הזכיינית "קשת" על הסכום שהשיגה ב"כוכב נולד", שם שודרה פרסומת למעדן חלב של "שטראוס" תמורת 100 אלף שקל.

 

בדרך לאיטליה

 

הבוקר יצאו שרון ויואב לשבוע חופש בטוסקנה, מתנת ההפקה. "זו היתה חוויה של פעם בחיים. הייתי בשמחה עוברת את זה עוד פעם", אמרה שרון, שעשויה בהחלט לחזור בעוד זמן לא רב למסך הטלוויזה שלכם כשהשמועות מדברות על תוכנית אירוח.

 

"לישון לא היה להם זמן והם נסעו מחוקים לגמרי לחופשה", סיפרה ל-ynet האם הגאה, דינה אילון. "לא חשבתי שזה יהיה כזה להיט", הוסיפה כששמעה על נתוני הרייטינג, "קיבלנו כמות טלפונים שלא תאומן". מהבחירה ביואב היא מרוצה: "הוא הרבה יותר טוב מה שראיתם בטלוויזיה. הוא מדהים, אינטלקטואל, מעניין ונשמה טובה. גם לי הוא נכנס לנשמה". 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שרון ויואב. העם צפה
שרון ויואב. העם צפה
צילום: ערוץ 2
מומלצים