שתף קטע נבחר

עניין של פרופורציה

את הקמפיין החדש של רשת "פרופורציה", המרכז לרפואה אסתטית, שנערך באמצעות פירסום "תאוצה P&L", מלוות יפות ותיקות וחדשות, ביניהן מלכת היופי במיל' ניקול הלפרין והטופ מודלס ישראלה אבתאו, מיטל גל ושיר שומרון, שהשתתפו בתחרות ה"טופ מודל" של סוכנות "עלית". בסטודיו של עידו לביא פגשתי את הלפרין, שמתפקדת ברשת כיועצת יופי, ונראה כי מי שחשב עליה, עשה את הליהוק המושלם לתפקיד. "באים אלי אנשים שרוצים להגשים חלום", היא אומרת כשעיניה בורקות, "ואני עוזרת להם להגיע להחלטה הנכונה". בעבודה היא נהנית מכל רגע. "אני לא דוחפת אנשים לעשות ניתוחים, אבל אם המראה הנוכחי מפריע ופוגע בביטחון העצמי, אני שמחה לראות אותם מאושרים מהתוצאות, וזה מעניק לי סיפוק גדול". מה שמפתיע אותה הוא שלא רק נשים מגיעות לייעוץ. "טוב לדעת שהמראה האסתטי של הגברים חשוב להם לא פחות מאיך שאנחנו נראות", היא אומרת. "מגיעים אלינו להסרת שיער, מילוי קמטי הבעה, שאיבות שומן וניתוחי אף".

 

השל רייחלביץ, סמנכ"ל הרשת, מוסיף: "ניקול חיה את תחום האופנה והיופי. כולם מכירים אותה, יש לה רקע טוב והיא הצליחה לשמור על עצמה מבחינה חיצונית, פנימית ותדמיתית לאורך שנים, כך שאין יותר מתאימה ממנה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איציק בירן
ניקול הלפרין
צילום: איציק בירן
לאתר ההטבות
מומלצים