שתף קטע נבחר

אותה גברת, בשינוי אדרת

יצרנית הרכב הבריטית רובר הציגה מתיחת פנים ראשונה ל-75 מאז הוצגה בתערוכת בירמינגהם בשנת 1998. עיקר השדרוג במראה חיצוני. תא נוסעים ויחידות הנעה נותרו ללא שינוי מהותי

יצרנית הרכב הבריטית רובר הציגה מתיחת פנים ל-75, הדגם הבכיר בהיצע הדגמים של החברה. זאת, למרות שלאחר למעלה מחמש שנים, המראה היה עדיין מוצלח למדי. ככה זה כאשר "חוקי" ענף הרכב מכתיבים מתיחת פנים אחת למספר שנים, תוך ניסיון להמשיך ולעניין את ציבור הרוכשים, הנוטים לא פעם לנדוד לאולם תצוגה בו נמצאת מכונית מודרנית ומושכת יותר.

 

בכל מקרה, מתיחת הפנים האמורה כוללת בעיקר שינויי עיצוב, הניכר היטב בחזית. שם מצוידת ה-75 המחודשת ביחידות תאורה מלבניות, במקום צמד האליפטיות בעבר. לכך יש להוסיף סבכה קדמית מעודכנת, עם סמל רובר מחודש אף הוא. פגוש חדש עם פנסי ערפל כפולים בכל צד משלימים את התמונה. ואם לא אכפת לאנשי רובר, היינו רוצים להעביר מסר בזו הלשון - זה נראה טוב יותר במקור.

 

מעבר לאותה חזית חדשה, בחרה רובר שלא לשנות יותר מדי, למעט חישוקים קלים חדשים, ופרטי עיצוב חסרי משמעות נוספים שעברו שינויים קלים. ארבעה צבעי מרכב חדשים יסייעו לבדל את מתיחת הפנים מעט יותר, הכוללת אגב גם את גרסת הסטיישן שהוצגה ב-2001.

 

מתחת לעור

 

לטענת היצרן, תא הנוסעים במקור הוא "אחד מתאי הנוסעים הנערצים בעולם הרכב". עם זאת, שינויים ברמות הגימור יכללו אבזור מפנק נוסף, כמו-גם גוונים חדשים לחומרי הדיפון, בעיקר לחלקי העץ. היצע המנועים ותיבות ההילוכים זהה, עם אפשרות לבחור בין 1.8 ליטר אטמוספרי עם 120 כ"ס, יחידה דומה אך מוגדשת ו-150 כ"ס, 2.0 ליטר טורבו-דיזל (116 כ"ס או 133 כ"ס), וכמובן ה-V6 בנפח 2.5 ליטר ו-177 כ"ס. אגב, כל הגרסאות כוללות תיבה ידנית, או בתוספת תשלום אוטומטית, עם חמישה הילוכים.

 

לדברי רובר, מתיחת הפנים של ה-75 היא חלק ראשון ברענון דומה אותו תעבור כל קשת הדגמים של רובר, במטרה לסייע להם למכור מול מתחרות מודרניות, ועד שיהיה מספיק תקציב להצגת מחליפות ראויות.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רובר 75
רובר 75
עברה מתיחת פנים
עברה מתיחת פנים
גם בגרסת הסטיישן
גם בגרסת הסטיישן
רובר 75
רובר 75
מומלצים