שתף קטע נבחר

צביקה פיק ישיר לנוקיה תמורת 30 אלף דולר

הזמר ישתתף בסרטון למכשיר סלולרי חדש מדגם 3100. הקמפיין הופק במשרד הפרסום גלר נסיס

צביקה פיק מצטרף לטרנד הנוכחי במסגרתו זמרים משתתפים בפרסומות, ויככב בקמפיין לטלפון סלולרי מתוצרת נוקיה. מקורות בענף מסרו ל-ynet, כי פיק יקבל 30 אלף דולר עבור השתתפותו בקמפיין. פיק, אגב, מכחיש כי מדובר בסכום זה, אך סירב לנקוב בסכום המדויק.

 

הקמפיין יקדם מכשיר סלולרי חדש לצעירים מדגם NOKIA 3100. הסרטון יהיה בסגנון הומוריסטי ויקדם את התאורה הצבעונית ומוסיקת הדיסקוטקים שבמכשיר. הקמפיין הופק בהשקעה של 650 אלף דולר על ידי משרד הפרסום גלר נסיס.

 

אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, אמר כי זו ההשקה הרביעית של טלפון לצעירים ונוער שמבצעת נוקיה תוך מספר חודשים, במטרה לשלוט בשוק הנוער והצעירים בישראל. הטלפון בעל מסך צבעוני ומעוצב כטלפון סקסי וצעיר בעל יכולות מוסיקה ואפקטים של אורות מרצדים בזמן הצלצול.

 

"בנוקיה שואפים למצב את המוצרים כמותג לצעירים, אומר גרינבוים, "לצד המיתוג העסקי והחדשני הקיים בקרב הקהל הבוגר וקהל אנשי העסקים".

 

לדברי גרינבוים, נוקיה ישראל מחזיקה בכ-50% נתח שוק ברשתות פרטנר וסלקום ו-80% במגזר העסקי. "בישראל יש כיום 6 מיליון טלפונים, מתוכם כ-3 מיליון טלפונים של חברת נוקיה", אומר גרינבוים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג' , יחסי ציבור
פיק. מתוך הקמפיין
צילום: סיון פרג' , יחסי ציבור
מומלצים