שייח יאסין: גם הזרוע הצבאית של החמאס תחטוף חיילים כדי לשחרר אסירים
מנהיג החמאס, שייח אחמד יאסין, שב ואמר היום בסיום תפילת יום השישי בעזה כי הזרוע הצבאית של החמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, תחל לחטוף חיילים כדי לשחרר את האסירים הפלסטינים.
יאסין, שהתייחס בשיחה עם עיתונאים לעסקת החילופים עם החיזבאללה, אמר כי הדרך היחידה לשחרר אסירים פלסטינים היא לחטוף חיילים.
(עלי ואקד)
מומלצים