שתף קטע נבחר

שייח יאסין: גם הזרוע הצבאית של החמאס תחטוף חיילים כדי לשחרר אסירים

מנהיג החמאס, שייח אחמד יאסין, שב ואמר היום בסיום תפילת יום השישי בעזה כי הזרוע הצבאית של החמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, תחל לחטוף חיילים כדי לשחרר את האסירים הפלסטינים.

 

יאסין, שהתייחס בשיחה עם עיתונאים לעסקת החילופים עם החיזבאללה, אמר כי הדרך היחידה לשחרר אסירים פלסטינים היא לחטוף חיילים.

 

(עלי ואקד)

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים