שתף קטע נבחר

איש השיווק של פברואר: דודי פלד מנכ"ל ריקושט

פלד הקים את רשת החנויות בשנת 1989 עם שני חברים ששירתו איתו בגולני. ב-1998 נכנסה אופיר טורס לשותפות ברשת וכיום מונה ריקושט 34 סניפים

איגוד המפרסמים בחר בדודי פלד, מנכ"ל רשת ריקושט, כאיש השיווק של חודש פברואר.

 

פלד (43) הקים את רשת ריקושט בשנת 1989 עם שני חברים מגולני אבי צור, כיום מנכ"ל יבואנית מרצדס, ואמיר לויט שפרש לאחר 10 שנים לטובת מיזמים בתחום ההיי טק. כיום הוא הבעלים בשותפות עם חברת אופיר טורס, שנכנסה כשותפה בשנת 1998. במספר סניפים יש משרד נסיעות של אופיר טורס שבו אפשר לרכוש כרטיסי טיסה ולהזמין נופש בארץ.

 

ריקושט, שחוגגת 15 שנים לקיומה, הוקמה כדי לענות על צרכי המתגייסים והחיילים. הרעיון היה לרכז את כל המוצרים שחיילים צריכים וקונים לקראת הגיוס, כמו גרביים צבאיות וטי-שירטס, ומוצרים שהצבא לא סיפק ביניהם רצועות רחבות לרובים, כיסוי לדיסקית, פאוץ' למחסניות וכ"ו.

 

"הרעיון הראשוני היה לשווק את כל הציוד בסטנדים שיוצבו ברשתות שונות, אבל השקם, השקמיות והפארמים לא הסכימו לדבר איתנו. החנויות היחידות שהסכימו להציג את המוצרים היו חנויות ספורט", אומר פלד. בשנת 1993 הוחלט להקים רשת חנויות. לדברי פלד, "ברגע שהחלטנו על הקמת רשת חנויות היה לנו ברור שהחלק של החיילים יכול להיות רק נדבך אחד בתוך החנות. אנחנו צריכים לטפל בכל מה שקשור ליציאה מהבית – בכל הגילאים".

 

פעילות הרשת הורחבה לתחום תנועות הנוער וציוד לטיולים. החנות הראשונה הוקמה בתחנה המרכזית בתל-אביב, ולאחר מכן הוחלט ללכת לפריפריות. פלד: "השיקול היה מאוד פשוט – אנחנו האמנו שבערים קטנות יותר יש מקום רק לחנות אחת מסוג זה, ולכן יהיה קשה להתחרות איתנו. החלטנו להגיע לערים הגדולות רק אחרי שהתבססנו בפריפריות, אחרי שהטמענו את עצמנו בתוך הערים הקטנות יותר, והשיקול הזה הוכיח את עצמו".

 

ריקושט מונה 34 סניפים בפריסה ארצית. הסחורה הנמכרת ברשת מיוצרת על ידי החברה עצמה או על ידי ספקים. לפני כחודש נפתחה חנות הדגל של הרשת על שטח של 1,000 מ"ר בקניון רננים ברעננה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים