שתף קטע נבחר

מתחרה בעלית: לנדוור משיקה קפה שחור גורמה

סדרת "דרך הקפה" תכלול קפה טורקי טחון, פולי קפה טורקי ופולי אספרסו. לנדוור, בבעלות שלי פדרמן, תשקיע במהלך 3 מיליון שקל

יצרנית הקפה לנדוור, שבשליטת שלי פדרמן, רוצה לנגוס בנתח השוק של עלית בתחום הקפה השחור (תחום בו מוכרזת עלית כמונופול). לשם כך השיקה היצרנית הראשונה בישראל בתחום הקפה הקלוי סדרת קפה שחור גורמה, שיתווסף לסדרת הקפה הוותיקה שלה.

 

לנדוור היא השחקנית הרביעית שמשיקה השנה מוצרים בתחום הקפה השחור. לאחרונה הושק מחדש קפה רג'ואן בבעלות ויסוצקי, קפה שחור של קליית גת וקפה טורקי במותג כתר של משפחת רג'ואן. ביוני 2004 תקבל לנדוור את הזכיון לשיווק קפה אילי בישראל, ששווק עד עכשיו על ידי עלית.

 

 

סדרת הקפה החדשה של לנדוור כוללת הסדרה החדשה כוללת: קפה קלוי וטחון טורקי (באריזות משקל 50 גרם, 100 גרם, ו-200 גרם), פולי קפה טורקי (אריזת 250 גר') ופולי קפה אספרסו (אריזת 250 גר' ו-1 ק"ג), תחת שם המותג: "דרך הקפה".

 

החברה תשקיע 3 מיליון שקל בשלב הראשוני, במטרה להגדיל את נתח השוק שלה שעומד כיום על 7.5% בלבד (על פי נתוני נילסן לינואר 2004). עלית מובילה את השוק עם 77%.  לנדוור מגלגלת 18 מיליון שקל בשנה ובכוונתה להרחיב באופן משמעותי את קהלי היעד הצורכים קפה שחור. לדברי שלי פדרמן, בישראל יש צרכנים פוטנציאליים שיעדיפו קפה גורמה על פני תחליף.

 

מוצרי קפה לנדוור משווקים בנקודות המכירה בשוק הקמעונאי והמוסדי ברחבי הארץ, באמצעות מערך שיווק ומכירות עצמאי. החברה מייצגת ומשווקת בישראל גם את מוצרי חברת הקפה הבינלאומית רומבוטס.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים