שתף קטע נבחר

יגואר משחיזה טפרים

יצרנית הרכב הבריטית חשפה מתיחת פנים קלה ל-XK, שמונה שנים לאחר שנחשפה לראשונה. היא נראתה מצוין במקור, היא נראית טוב מאוד גם עכשיו

יצרנים רבים יכולים ודאי לספר לכם, עד כמה קשה לבצע מתיחת פנים למכונית שהתקבלה בציבור באהדה. הרבה פעמים, שינוי הפרופורציות המוכרות ושידרוגים שונים, עשויים להפוך מכונית נאה למושכת הרבה פחות. לכן בחרו ביגואר, יצרנית מכוניות היוקרה הבריטית, לבצע מתיחת פנים קלה במיוחד ל-XK הותיקה.

 

לא צעירה

 

קשה להאמין, אבל מכונית הקופה היפיפה (שמוצעת גם כקבריולה יפה לא פחות) כבר בת שמונה - זקנה של ממש במונחי עולם הרכב. למרות שבמשך כל התקופה הזו נשארה כמעט ללא שינוי עיצובי, אפשר לראות שעדיין - כמו אז - מדובר במכונית מושכת ומרשימה. בתערוכת ז'נבה הקרובה, תציג יגואר מתיחת פנים קלה.

 

הבריטים בחרו שלא לפגוע בקווים המקוריים, וביצעו שינויי עיצוב עדינים, הכוללים ספוילר אחורי חדש, עדכון קל לסבכה הקדמית, פגושים מחודשים ושינויים נוספים, במטרה לשוות למכונית מראה רענן יותר. גם תא הנוסעים מתחדש, כאן באמצעות צבעים חדשים, תוספת של חומרים יוקרתיים יותר ותוספות איבזור חדשות, הכוללות גם מגביל מהירות אלקטרוני עם שליטה בידי הנהג.

 

מנועים מוכרים

 

ה-XK המחודשת תוצע עם מנועי ה-4.2 ליטר, שמונה צילינדרים ב-V המוכרים, בגרסה ה"בסיסית" עם 300 כ"ס ומיאוץ קלאסי מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות, או עם 400 כ"ס בגרסת ה-XKR בעלת מגדש על. גרסה זו זקוקה ל-5.4 שניות כדי להאיץ מעמידה ועד ל-100 קמ"ש. שני הדגמים, אגב, מוגבלים אלקטרונית ל-250 קמ"ש, ונהנים מתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה.

 

יגואר תציג לראשונה את מתיחת הפנים בפני הקהל בתערוכת ז'נבה הקרובה, לפני שיווק שיחל במהלך חודש מרץ, סמוך להשקה הרשמית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יגואר XK. עברה מתיחת פנים קלה
זו גרסת ה-XKR
זה תא הנוסעים
זה העיצוב המוכר
וזה הספוילר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים