1/3 מהנוסעים לחו"ל משתמשים בביטוח כרטיס אשראי
מחקר של חברת לאומי קארד מגלה כי מרבית הנוסעים לחו"ל אינם מנצלים את הביטוח לחו"ל שניתן להם חינם בכרטיס האשראי. מנכ"ל החברה: מרבית הלקוחות אינם מכירים את הפוליסה שברשותם ולכן נוסעים לעתים לחו"ל ללא כיסוי ביטוחי הולם או רוכשים ביטוח נוסף הניתן ללא תשלום בכרטיסי האשראי
רק שליש מהנוסעים לחו"ל עושים שימוש בביטוח הנסיעות הניתן חינם באמצעות כרטיס האשראי בעת נסיעתם לחו"ל. כך עולה ממחקר שערכה חברת לאומי קארד באמצעות מכון המחקר טלסקר. המחקר בוצע בקרב 500 איש בגילאי 18 ומעלה.
מהמחקר עולה, כי 21% מהנוסעים לחו"ל רוכשים ביטוח נסיעות דרך סוכן הנסיעות, 15% רוכשים ביטוח נסיעות דרך חברת ביטוח, 4% אינם רוכשים כלל ביטוח נסיעות וכ-11% רוכשים ביטוח אחר, ככל הנראה באמצעות קופות החולים.
לדברי אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד, בקרב מבוטחים רבים קיימת חוסר בהירות באשר לתנאי הפוליסה המוענקת להם עם קבלת הכרטיס. לדבריו, פעמים רבות הלקוחות נוסעים לחו"ל ללא כיסוי ביטוחי הולם או לחילופין רוכשים ביטוח נוסף ללא צורך, ולכן מומלץ כי הלקוחות יבדקו את תנאי פוליסת הביטוח טרם הנסיעה.
מלאומי קארד נמסר, כי לאחרונה שופרו התנאים הניתנים ללקוחותיה בפוליסת ביטוח הנסיעות - גובה הכיסוי הניתן למחזיקי כרטיס זהב גדל מ-225 אלף דולר ל-275 אלף דולר וגובה הכיסוי למחזיקי כרטיס פלטינום גדל מ-505 אלף דולר ל-555 אלף דולר. הכיסוי תקף ל-55 ימים לנסיעה בודדת. (במקום 45 בעבר). בנוסף, הגדילה החברה את גובה הכיסוי לטיפול שיניים פי שניים ל-1,100 דולר, והביטוח עבור ילד שלישי ניתן ללא עלות נוספת.
בלאומי קארד מציינים כי לשם הפעלת הפוליסה והתאמתה, על הלקוחות להתקשר לסוכנות הביטוח "עמית" המשווקת את הפוליסות המשודרגות.