שתף קטע נבחר

סאצ'י אנד סאצ'י מקימה חברה לייעוץ שיווקי

החברה תקרא Saatchi & Saatchi X ותייעץ ללקוחות בנושאי שיווק בנקודות המכירה ועיצוב החנויות

לראשונה: חברת פרסום מאמצת את החנות כמדיום שיווקי. סוכנות הפרסום הבינלאומית Saatchi & Saatchi הודיעה השבוע על הקמתה של חברה לייעוץ שיווקי בנקודות מכירה שתקרא Saatchi & Saatchi X. החברה החדשה תספק שירותי ייעוץ שיווקי הקשורים לתהליך הקנייה, לעיצוב החנות ולחדשנות במוצרים, במטרה להעצים את חווית הקנייה עבור הצרכן.

 

לצורך ההקמה, רכשה Saatchi & Saatchi את חברת הייעוץ ThompsonMurray שכוללת 160 עובדים ואנשיה ייעצו ללקוחות כיצד להפוך צרכנים לקונים. החברה החדשה תעניק ללקוחות פתרונות קנייה מקסימליים באמצעות שילוב של רעיונות, יצירתיות, אסטרטגיה.

 

בשלב הראשון יפתחו שלושה סניפים בארה"ב ובהמשך יפתחו סניפים נוספים ברחבי העולם.

 

החברה החדשה תעניק ללקוחותיה יכולות שיסייעו לה בהשגת פתרונות קניה מקסימליים, ע"י שילוב של רעיונות, יצירתיות, אסטרטגיה, ציוותי השיווק המרגשים של Saatchi & Saatchi והכישורים והניסיון של חברת ThompsonMurray ותהפוך למרכז של מצוינות בקבוצת פובליסיס בתחום של שיווק בנקודות מכירה.

 

לדברי קווין רוברטס, מנכ"ל Saatchi & Saatchi העולמית, חדוות הקנייה זקוקה להחייאה. "מכיוון שרוב ההחלטות של הקונה והבחירה בין מותגים שונים נעשית בתוך החנות, החנות צריכה לשמש כמדיום יצירתי, כדי להעצים את הקשר הרגשי של הקונה עם החנות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים