שתף קטע נבחר

תקלה בשירות האינטרנט של בזק בינלאומי

שבוע עמוס תקלות ברשת הישראלית. מנויי בזק בינלאומי מתקשים לגלוש באתרים. החברה: התקלה נגעה לחלק קטן מהמנויים וכבר נפתרה

מנויי בזק בינלאומי מתלוננים על תקלה בשירות האינטרנט של החברה, המונעת גלישה לאתרים. מספר פניות של גולשים בנושא זה התקבלו בדואר האדום של ynet מאז שעות הצהריים.

 

"כשעה וחצי אחרי שאני מתחבר לאינטרנט אין באפשרותי לראות אתרים או שאני רואה אתרים אבל לא שלמים", התלונן "אורן", "הבעיה התחילה מאתמול בבוקר ואני צריך להפעיל את המחשב מחדש כדי שהאתרים יעלו לי בצורה טובה".

 

"כאשר חזרתי מהעבודה בשעה 17.00 ראיתי כי הקישור לא פעיל ולא הצלחתי להתחבר", כתב גולש אחר, "בבזק ענו לי כי יש תקלה כללית באינטרנט של בזק בין לאומי. לא הצלחתי לברר את העניין עם מוקדן אנושי במוקד השירות של בזק בינלאומי והושמעה הודעה מוקלטת לפיה יש עומס רב של פונים והתבקשתי להתקשר מאוחר יותר". על פי פניות נוספות, התקלה פגעה הן בגולשים באמצעות ADSL והן במנויי בזק בינלאומי על תשתית הכבלים.

 

בדיקה של ynet הערב העלתה כי האתר של בזק בינלאומי אינו נגיש ואילו ניסיון להתקשר בטלפון לשירות הלקוחות של החברה החזיר צליל "תפוס" עיקש.

 

מהחברה נמסר כי "מדובר בתקלה במערכת שנמשכה 20 דקות ונגעה לחלק קטן ממנויי בזק בינלאומי. אנשי החברה התגברו על התקלה לאחר זמן קצר". זאת, על אף שחלק מהמנויים התלוננו על בעיות בגלישה עוד אתמול, אך בבזק תלו את הבעיות אתמול בתקלה בשירות ה-ADSL של בזק, שקרתה יותר מוקדם השבוע.

 

"זה היום השני ברציפות שאין שירות למנויי ה-ADSL בבזק בינלאומי", כתב לנו אתמול "ישראל", במענה הקולי מודיעים על התקלה מאתמול, ומשליכים אותה על בזק...מי יפצה את המנויים שנפגעו - לחלק זה אמצעי עבודה חשוב מאוד!".

 

לא נמסרה תגובת בזק בינלאומי בנוגע לאי הנגישות של מוקד השירות הטלפוני (בעיה שאופיינית גם לבזק בזמן האחרון), אך נציגה של המוקד הכללי של "בזק בינלאומי" סיפרה ל-ynet כי אירעה תקלה במרכזת הטלפונים של שירות האינטרנט. לא הצלחנו להשיג את מוקד האינטרנט בטלפון גם בחיוג החוזר, לאחר השעה 19:00.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים