שתף קטע נבחר

הצעה בבריטניה: רכבי השטח ישלמו יותר

המפלגה הליברל-דמוקרטית בבריטניה מציעה להכפיל את אגרת העומס שנגבית מנהגי רכב שטח. אגודת יצרני הרכב והסוחרים כבר מתנגדת

אופנת הכביש-שטח (SUV) סופגת מהלומת התנגדות נוספת. המפלגה הליברל-דמוקרטית בבריטניה, הציעה להכפיל את אגרת העומס שנגבית מנהגי מכוניות אלה, המבקשים להיכנס למרכז לונדון. כך מדווח שבועון אוטוקאר.

 

מזה למעלה משנה שכל כניסה למרכז לונדון מחויבת בתשלום של חמישה פאונד (כ-41 שקלים), ואילו כעת טוענים חברי המפלגה הליברל-דמוקרטית כי יש להעלות את האגרה אותה משלמים נהגי כביש-שטח ל-10 פאונד (כ-82 שקלים). לדבריהם, כלי השטח המגודלים "מסוכנים יותר להולכי רגל ממכוניות אחרות, מזהמים יותר וגוזלים נפח כביש גדול יותר".

 

כריסטופר מאקאוון, מנהל ה-SMMT (ר"ת של Society of Motor Manufacturers and Traders, אגודת יצרני הרכב והסוחרים), הגיב לידיעה בכעס. "מה יהיה היעד הבא?", שאל, "מכוניות ספורט, מכוניות יוקרה, מיניבוסים? בסופו של דבר נגיע למצב שבו המכוניות היחידות שמותרות לנוע בכבישים הן מקבילות מודרניות לטראבנט".

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רכב שטח. על הכוונת?
רכב שטח. על הכוונת?
מומלצים