שתף קטע נבחר

פובליסיס אריאלי גייס קופירייטרית חירשת

בר היא חירשת, ובוגרת חממות הקריאייטיב של יוסי בן טוב, מנכ"ל קהילות בע"מ

חנה בר, קופירייטרית קהילתית שלקחה חלק פעיל בעיצובו של הקמפיין "מעבר למגבלות" של העיתון גלובס (קמפיין שעלה לאוויר באמצעות מקאן קהילות ושמטרתו היא שילוב אנשים בעלי מוגבלויות בשוק העבודה החופשי), מצאה היום בעצמה את מקומה במשרד הפרסום פובליסיס אריאלי, כקופירייטרית מהמניין.

 

בר היא חירשת, ובוגרת חממות הקריאייטיב של יוסי בן טוב, מנכ"ל קהילות בע"מ. לדברי בן טוב, "חנה היא הסנונית הראשונה להוכחת יכולתם של הקהילות השונות במקצועות הפרסום. אני רוצה להודות אישית למולי הלפמן מנהל הקריאטיב של אריאלי שגילה גדלות רוח ולא היסס להרים את הכפפה, אני בטוח שחנה תוכל לתרום לו ולאריאלי".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים