שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    עשרת הכללים לסקס נפלא

    מה צריך בסך הכל: ספונטניות, אמפתיה, שחרור ממודעות עצמית ודימוי גוף נהדר, זמן פנוי, כושר גופני גבוה והמון שעות שינה. המגזין 'פסיכולוגיה היום' מגלה לנו שסקס נפלא זה מה זה פשוט

    אז מה בדיוק צריך כדי ליהנות מסקס נפלא? חוף ים עם חול לבן ומים תכולים, חדר מפנק בבית מלון, בקבוק שמפניה, תותים וקצפת? אולי צריך בן זוג חדש וסקסי להחריד או שרשרת של אורגזמות בלתי נגמרת?

     

    על פי המטפלת המינית ארלין גולדמן, אף אחת מהתשובות לא נכונה. במגזין 'פסיכולוגיה היום' היא מפרטת את עשרת הסודות לסקס נפלא. תאמינו או לא, הסקס מתחיל בתוככם.

     

    1. תנו לזה לקרות. אי אפשר לאלץ סקס, צריך פשוט לאפשר לו לקרות. המרדף אחרי האורגזמה הנכספת מוליד חרדת ביצוע, שמטבעה פוגעת בהתעוררות המינית. כשעושים סקס 'למען מטרה', מטבע הדברים לא מאפשרים לתת לזה לקרות ואין ספונטניות – ואז אתם עלולים להגיע למצב שבו אתם מזייפים אורגזמה או נתקלים בבעיות של תפקוד מיני. אז תירגעו ותיהנו מהתהליך.

     

    2. עניין של גישה. הגישה הנכונה מאפשרת לכם לחוות באופן מושלם את הסקס ואת ההנאה שהוא גורם. המשמעות היא שאתם חייבים להשתחרר מרגשות אשמה, ממודעות עצמית, משיפוטיות ומכל מיני עכבות אישיות. כמו כן תשכחו מרשימת 'הדברים שצריך לעשות' שלכם, ותהיו מוכנים לחוות את הרגע עד תומו. או במילים אחרות, תהיו כאן עכשיו.

     

    3. תתחברו, תתקשרו, תבטחו. כדי להרגיש בטוחים ומוגנים במערכת היחסים שלכם, אתם תהיו חייבים להיפתח כלפי בן הזוג ולדבר על מה שאתם מרגישים. באותה מידה חשובה גם תחושת האמפתיה כלפי בן הזוג שלכם. מהמקום האמפתי אתם יכולים להבין, לחבק ולתקשר בצורה קלה יותר. אם אתם רוצים משהו, אתם יכולים לבקש. ותזכרו להשתחרר מהתמרמרויות. כפי שחכמים אמרו: למערכת יחסים ארוכת טווח צריכים זיכרון קצר טווח בחדר המיטות.

     

    4. תזינו את התשוקות שלכם. היכן התשוקה, התאווה הראשונית הזו שפעם הרגשתם? במערכת יחסים ארוכה התשוקה ללא ספק דוהה עם הזמן. לעיתים קרובות הילדים, הקניות בסופר ועבודות הבית מחליפים את ההתרגשות. אז איך מחזירים את התשוקה הישנה? המפתח הוא המוח. אחד הדברים שעוזרים הוא חדשנות, שמשחררת כימיקלים במוח שקשורים להתגרות מינית ולאהבה רומנטית. זה לא חייב להיות טיול לפריז; נסו ללכת על החוף, לבקר במוזיאון, לקרוא שירה במיטה, או רק להתקשר לבן הזוג שלכם כדי להגיד 'אני אוהב אותך'.

     

    5. תאהבו את הגוף שלכם. "הפין שלי קטן מדי", "החזה שלי שטוח מדי", "השמנתי 5 קילו" – דימוי גוף פוגע באינטימיות שלכם. אתם לא יכולים לעשות סקס נהדר אם אתם ביקורתיים מדי כלפי הגוף שלכם. תלמדו לאהוב את עצמכם, על כל הקימורים. ומשם תחליקו לתוך החושניות שלכם על ידי כך שתחשבו מה גורם לגוף שלכם להרגיש נהדר. איך אתם מרגישים כשבני הזוג שלכם נוגעים בצוואר שלכם? מה מרגיש בן הזוג כלפי הגוף שלכם? אולי השומן העודף דווקא הופך אתכם ליותר חושניים בעיניו.

     

    6. תהיו הרפתקניים. מה הייתם רוצים לעשות? מה מעכב אתכם מלנסות? זה הזמן להשתחרר מהבושה ומהמבוכה. לעיתים קרובות אנשים רבים פשוט יותר מדי רציניים במיטה. ייתכן שאתם צריכים לחשוב מחדש על סקס, ולגלות שבעצם זה כיף. תחלקו את הפנטזיות שלכם עם בן הזוג, ותגלו כיצד ניתן להגשים אותן. קחו סיכונים – אולי על ידי כך שתהיו יצירתיים ותעשו דברים באופן קצת שונה. זה כרוך בלימוד ובהתנסות, ואם זה לא מעורר אתכם, גם זה בסדר.

     

    7. משחק מקדים ומשחק אחרי. זה לא רק עניין של מישוש. משחק מקדים מתחיל מחוץ לחדר השינה; למעשה, זה משהו שעוזר לזוג אוהבים להתחבר זה לזה במהלך היום. זה לא חייב להיות מיני מאוד או אפילו מיני בכלל. זה אפילו יכול להיות משהו שגרתי ובנאלי, כמו לעזור עם הדחת הכלים – כל דבר שעוזר לכם להיות יותר מחוברים זה לזה. ואל תשכחו את המשחק שאחרי, שהוא חשוב באותה מידה. במקום לקפוץ מהמיטה מיד לאחר יחסי המין, תישארו מחוברים זה לזה פיזית ונפשית.

     

    8. מין בטוח. כולם צריכים לעשות את זה. ואם יש לכם בן זוג חדש, כדאי שתכירו אותו מראש, שכן אתם תצטרכו לדעת היכן הוא היה. נסו לדבר בפתיחות ובנוחות על סקס בטוח ואל תתייחסו לזה כאל משהו מדכא. אם אתם חוששים מקיום יחסי מין לא בטוחים, אתם פשוט לא תיהנו. מיניות זה יותר מהחלפת נוזלי גוף, ואת הסקס אפשר להפוך למהנה על ידי כך שתשלבו את הקונדומים לתוך האקט המיני.

     

    9. תשחררו מתחים. כל זוג צריך זמן להירגע. למעשה, אתם חייבים לשחרר את הלחץ לפני שמעוררים את הרגשות המיניים. לכן תחשבו על דרכים לשחרור מתחים כדי להיות יחד. כדי לעשות זאת ייתכן שתצטרכו לבחון מחדש את סדרי העדיפויות שלכם בחיים. אולי תצטרכו לוותר על פעילויות אחרות כדי לפנות לעצמכם זמן להתרגעות. אז תהיו יחד, צאו לדייט פעם בשבוע או תיכנסו לאמבטיה יחד.

     

    10. תשמרו על כושר. אנשים שעושים יותר סקס סובלים פחות מדיכאון. אבל כדי לעשות את זה אתם צריכים אנרגיה. אם אתם סבורים שאתם לא ישנים מספיק – אתם לא תיהנו מסקס נהדר. חשוב לישון ולנוח מספיק, לבצע פעילות גופנית סדירה ולאכול נכון. למעשה, כל הדברים האלה מסייעים לזרימת הדם לאיברי המין, דבר שהכרחי להתעוררות מינית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    תאהבו את הגוף שלכם
    צילום: סי די בנק
    צילום: סי די בנק
    תעשו כושר גופני
    צילום: סי די בנק
    ד"ר רק שאלה
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים