שתף קטע נבחר

לקראת המכרז: טלעד החלה במהלך של מיתוג מחדש

משקיעה 250 אלף דולר ברענון הלוגו ובהשקת "ספר מותג" הכולל את ערכי החברה והחזון שלה

זכיינית הערוץ השני טלעד החלה במהלך מיתוג מחדש לקראת פרסום התוצאות של המכרז על הערוץ השני. במסגרת המהלך מרעננת טלעד את הלוגו ומשיקה "ספר מותג" בו יוצגו ערכי החברה והחזון שלה. החברה השקיעה כ-250 אלף דולר במהלך המיתוג.  

 

ערכי החברה, כפי שהציגה אותם טלעד בכינוס שערכה לעובדי החברה אתמול בתאטרון החאן בירושלים, שמים דגש על העשייה שלה ב-11 השנים האחרונות, תחת המסר "איכות שמרגישים". ספר המותג יחולק לעובדי החברה ולספקים. מהלך המיתוג, שבוצע על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל רענון הלוגו, וכן עידכון צבעי החברה ושפת המסך. 

 

משה גאון, מנכ"ל באומן בר רבנאי, האחראי על המיתוג החדש, אמר כי "נבנתה לטלעד שפה תקשורתית חדשה שמעבירה לצופה את מכלול הנכסים והערכים שהם אבני היסוד של טלעד לאורך השנים. מהלך המיתוג משדר מסר יותר אמוציונלי ועמוק שמטרתו להעצים את תהליך הצפייה ולשדר קירבה, ידידותיות וקשב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים