שתף קטע נבחר

זמן ההמתנה למענה בשירות 144 הוכפל

כך עולה מנתונים פנימיים של בזק, שבדקו את זמן ההמתנה למענה 144 ו-199 בשנה האחרונה; בזק: איכות השירות שלנו היא הגבוהה בארץ

עלייה חדה בזמן ההמתנה למענה במוקדי המודיעין והשירות של בזק, 144 ו-199, ועלייה במספר השיחות הננטשות - שיחות שבהן המתקשר התייאש מלחכות למענה וניתק את השיחה ללא שקיבל מענה.

 

כך עולה מנתוני בזק, שהגיעו לידיעות אחרונות.

 

מהנתונים עולה כי ביולי השנה היו כ-500 אלף שיחות ננטשות ב-144, לעומת כ-400 אלף ביולי אשתקד - עלייה של 20%.

 

ממוצע זמן ההמתנה גדל כמעט פי 2 במהלך התקופה מ-10 שניות ל-19 שניות. מספר השיחות הננטשות במוקד 199 יותר מהוכפל - מ-42 אלף ביולי אשתקד לכ-93 אלף ביולי השנה. רק מחצית מהלקוחות נענו במוקד 199 תוך 30 שניות בחודשים יוני ויולי השנה.

 

"המצב במוקדי השירות של בזק כיום הוא הגרוע ביותר בחמש השנים האחרונות. בזק יכולה להתחרות רק בשירות ולא במחירים. חבל שרק אחרי פגיעה בשירות, ההנהלה הבינה שצריך לשפר את השירות וקולטים עובדים למוקדים", אומר יו"ר ועד עובדי בזק, שלמה כפיר. לדברי כפיר, כמות השיחות הננטשות במוקדי בזק מוכפלת מדי חודש.

 

מבזק נמסר כי שירות 144 הוא שירות מוביל בשוק התקשורת ואף בסטנדרט עולמי. "גם הנתונים שבידיכם, שהם מגמתיים ואינם מאושרים רשמית, מעידים על איכותו הגבוהה של השירות, שהיא ללא ספק הגבוהה בארץ".

 

בבזק מתקיים בימים אלה סכסוך עבודה. הסכסוך הסלים בשבועות האחרונים והידרדר להשמצות אישיות. השבוע הוחלט, בשיחה אצל יו"ר בזק מיקי מזר שבה נטלו חלק המנכל אמנון דיק וכפיר, על "הפסקת אש" וחידוש הדיונים הענייניים.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בזק: ייקח הרבה זמן עד שניפגש
בזק: ייקח הרבה זמן עד שניפגש
מומלצים