שתף קטע נבחר

טלעד ויוסי בן טוב בפרויקט משותף לפרסום חברתי

מקימים פרויקט חברתי חדש בשם 'בא מבפנים', במסגרתו יופקו תשדירים חברתיים על ידי בני נוער, נפגעי בעיות חברתיות

זכיינית ערוץ 2 טלעד ויוסי בן טוב, מנכ"ל קהילות בע"מ, מקימים פרויקט חברתי חדש בשם "בא מבפנים". מדובר בפרויקט למען הקהילה, תוך שימת דגש על אחריות חברתית תרבותית.

 

מטרת הפרויקט היא יצירת תשדירים לנושאים משמעותיים לקהילה, הקניית ערכים וידע בעולם השיווק והפרסום, הכשרה מקצועית והעצמה תוך שימוש בכלי התקשורת לאמירות חברתיות "הבאות מבפנים".

 

בבסיס המסר של "בא מבפנים" עומדת ההכרה כי אמירה חברתית אמיתית חייבת לנבוע מתוך הבעיה עצמה, וכי פרסום חברתי חייב לבוא ממקום רעב, מהבטן של נפגעי הבעיה החברתית ובכך בעצם לאשר את האותנטיות של האמירה.

 

לצורך כך יוקמו 12 "חממות קריאטיב חברתיות" לטיפול ב-12 בעיות חברתיות שונות. החממות יאוישו בבני נוער, נפגעי הבעיה החברתית, שם הם יילמדו את מקצועות השיווק והפרסום ובסופו של הליך- יפיקו קריאטיבית את המסר הפרסומי.

 

כל חממה תכיל בין 7 עד 10 משתתפים כאשר כל אחת מהן תטפל בבעיה שלה. לדוגמא: חממה שתאויש ע"י בני נוער הסובלים מאלימות במשפחה יפיקו קמפיין המטפל בבעיה, חממה שתאויש ע"י נפגעי סמים יפיקו קמפיין למלח מה בסמים וכדומה. המסרים יגובשו במשותף עם הגורמים המלווים והמשדרים.

 

התשדירים שיופקו ייעטפו באריזה גראפית אחידה של 12 פרקים בני 3 - 5- 10 דקות, פרקים המתארים ומתעדים את תהליך היצירה עם כל הדרמות האנושיות הגלומות בו וכמו כן יכילו הפרקים את סרטון הפרסום החברתי שיפיקו בני הנוער עצמם. התשדירים ישולבו בלוח השידורים של טלעד.

 

החממה הראשונה מורכבת מעיוורים המעלים קמפיין להשמת עיוורים בשוק העבודה- בשיתוף עמותת "מגדל אור" שבקריית חיים. ורד מוסינזון היא מנהלת הקריאטיב של הפרויקט.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי בן טוב. חממות קריאטיב
מומלצים