שתף קטע נבחר

יוניליוור ישראל נכנסת לתחום מוצרי הטיפוח לגבר

השיקה את מותג הטיפוח הגברי AXE - דאודורנט ספריי לכל הגוף, בהשקעה של 4 מיליון שקל. צופה לתפוס נתח של 17% תוך שנה

יוניליוור ישראל נכנסת לתחום חדש: מוצרי טיפוח לגבר. החברה השיקה היום (ב') את מותג הטיפוח הגברי הבינלאומי – AXE - דאודורנט ספריי לכל הגוף, המיועד לגברים הצעירים.  ההשקה תלווה בפעילות שיווקית נרחבת ובקמפיין פרסום בהשקעה של כ-4 מיליון שקל.

 

לדברי יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, "ההחלטה על השקת AXE נובעת מזיהוי ההזדמנות של יוניליוור להכנס לתחום הטיפוח הגברי, שאינו מפותח דיו בישראל, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני, הממוקד בגברים צעירים".

 

לדברי ליפמן, AXE הינו אחד מהמותגים המובילים של יוניליוור בעולם וזוכה להצלחה רבה. אנו צופים לתפוס עם המותג AXE - שבשלב ראשון יושקו 6 מוצרים שלו - נתח של 7% מסה"כ שוק הדאודורנטים בישראל, ונתח של 17% משוק הדאודורנטים לגבר, כבר במהלך השנה הקרובה.

 

 

ביוניליוור מעריכים, כי שוק הדאודורנטים לגבר בישראל מגלגל כ-90 מיליון שקל בשנה. על פי נתוני נילסן, השוק המבורקד מוערך בהיקף של כ-43 מיליון שקל בשנה.

 

שני המותגים המובילים הם ספיד-סטיק עם נתח שוק של 33% וגי'לט, עם נתח שוק של 17%. לצידם: טיטניום, עם 13%, אדידס עם 12%, פה 7% וניוואה 6%.

 

יוניליוור צופה שעם כניסת AXE, יגדל כל שוק הדאודורנטים לגבר באופן משמעותי.

 

המותג AXE הושק לראשונה בצרפת ב-1983 ובהמשך הושק במדינות נוספות באירופה. בארה"ב הושק המותג ב-2002 וכיום הוא תופס נתח של 9% מכלל שוק הדאודורנטים עם גידול של 124% בשנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המוצרים החדשים
מתוך הקמפיין
מומלצים