שתף קטע נבחר

הפלסטינים: כוח צה"ל נכנס לעיירה דהריה שבנפת חברון

מקורות פלסטינים בחברון דיווחו כי כוחות גדולים של צה"ל נכנסו לעיירה דהריה שבנפת חברון. זאת, ככל הנראה, בעקבות פיגוע הירי שאירע באזור, בו נפצעו שלושה חיילים.

 

הכוחות פתחו בסריקות באזור העיירה.

 

(עלי ואקד)

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים