שתף קטע נבחר

קלאבמרקט מייסדת תת רשת בשם "אימפריה"

חלק מסניפי ג'מבו המפסידים יוסבו לסניפי אימפריה שתאופיין במחירים נמוכים

רשת קלאבמרקט, שבשליטת משפחת בורוביץ' ויוסי רוזן, ממשיכה בנסיונותיה לתפוס נתח שוק גדול יותר. ל"ידיעות אחרונות" נודע כי הרשת החלה בהסבת חלק מסניפי ג'מבו, תת-הרשת שלה, לתת-רשת חדשה שתיקרא "אימפריה".

 

"אימפריה" תאופיין במחירים נמוכים במיוחד, ויושם בה דגש על קטגוריית המוצרים שאינם מזון. בשלב ראשון מסבה הרשת 3 סניפים מפסידים של ג'מבו, שהבולט מביניהם הוא סניף תלפיות בירושלים. אם הפרויקט החדש יזכה להצלחה, תשקל קלאבמרקט להחליף את המותג ג'מבו במותג אימפריה.

 

בנוסף סוגרת קלאבמרקט את חנות "השוק של מוטי", שנפתחה לפני כחצי שנה בלבד בצומת ביל"ו. "השוק של מוטי" היה נסיון של קלאבמרקט לפעול תחת שמה של רשת פרטית מוזלת, שהיתה אמורה להתחרות ברשתות הפרטיות באזור - אך ללא הצלחה. כמו כן היתה אמורה קלאבמרקט להשיק ברעננה מעדניה בשיתוף יצרנית הבשר בלאדי, אך בינתיים מיזם זה מתעכב.

 

סניף ג'מבו מפסיד נוסף, בבארות-יצחק, סופח לתת-הרשת "זול פה", שבה שותפה קלאבמרקט עם היזמים החרדים משה אברום ואריה בוים. זול פה מיועדת במקור לקהל חרדי ומאופיינת במחירים נמוכים.

 

באחרונה פורסם כי נתח השוק של קלאבמרקט ירד בשנת 2004, וכי היא מפגרת התשלומיה לספקים. הרשת פועלת בניגוד למגמה ברשתות השיווק הגדולות, הדוגלת בכינוס מותגים. כך הודיעה באחרונה שופרסל כי כל תתי-הרשתות שלה יכונסו תחת מותג שופרסל, ואילו ברבוע-כחול כונסו כל תתי-הרשתות תחת 3 מותגים: סופר סנטר, מגה ושפע-שוק.

 

"אנחנו מאמינים שקשה להביא לקוחות חדשים למותג ישן", מסביר מנכל קלאבמרקט, יעקב גינזבורג, "שם ורשת חדשים מעוררים את יצר הסקרנות של הלקוחות. 'אימפריה' תהיה זולה יותר מההיצע בשוק המקומי. אם המותג יצליח - ייתכן ויחליף את ג'מבו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יעקב גינזבורג, מנכ"ל קלאבמרקט
מומלצים